Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - Hvem skal vi vælge?!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Umiddelbart kunne valget meget let falde over på en Magento løsning, fremfor det vi har idag.

MEN hvem skal man vælge?!

Jeg er klar over, at vælger man en leje-løsning så løber det jo langt op over hvis man vælge en købe-løsning - MEN ved sidstnævnte, skal man vel helst kunne noget selv og ellers skal man betale sig fra hver gang der er nogen småting man ikke kan, fejl der skal rettes, opdateringer osv.?

SÅ, hvad vil I råde til? Og hvem er de bedste at samarbejd med? Jeg kan komme frem til mange der kan hjælpe, men det er bare lige hvem:

* Webshop3

* Scandiaweb

* Confero

* Getashop

* dkcommerce.com

* Andre?

----

Når man lejer, så får man vel ikke selv en adgang, således man evt. selv kan integrere noget?

Jeg har behov for integration/import/eksport af lagerstatus, da jeg også har fysisk butik. Så skal bruge et POS system. Jeg har egentlig det meste udstyr, så selve softwaren ville være fin for mig. Her er der f.eks. cPOS (pos-consult) hvor man kan nøjes med at leje software. Jeg hører også meget gerne forslag her? 

I må meget gerne bruge tråden her til at besvare, men ellers også meget gerne sende mig en mail på vildbasser@vildbasser.dk - så har jeg det samlet og så behøver der ikke bliver "konkurrence" mellem nogen omkring priser osv. 

Håber at få rigtig mange gode forslag/bud/hjælp så jeg kan finde rette løsning.

Mange hilsner Githa
Vildbasser.dk 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi er selv lige skiftet fra "en på din liste" til Powerhosting, og er rigtigt godt tilfredse.

Her har vi adgang til at gøre alting selv. Men da vi ikke har evnerne, er vi nødt til at betale os fra de tilpasninger vi gerne vil have. Og det bliver løbende til en del.. :o) Men de gør det til gengæld rigtigt hurtigt, og fuldstændigt som vi gerne vil have det.

De er fagligt kompetente, lette at komme i kontakt med, svarer tilbage som aftalt, og vigtigst af alt har vi ikke oplevet andet en stabil og god hosting.

Så de har mine varmeste anbefalinger.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ja jeg stemmer jo nok for Get A Shop men det giver jo nok lidt sig selv ;)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne overveje hoeks.dk..

Det er kvalitet og de laver en del for nogle af de større aktører bureauer i dk.

Spørg efter rasmus hoeks.

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Githa:
SÅ, hvad vil I råde til? Og hvem er de bedste at samarbejd med? Jeg kan komme frem til mange der kan hjælpe, men det er bare lige hvem:

http://www.magentocommerce.com/partners/solution/

Vælg denmark under Filter By. 

- Det er et meget godt sted at starte med og finde de der har et særdeles stærk fokus på magento som platform.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Githa:

Umiddelbart kunne valget meget let falde over på en Magento løsning, fremfor det vi har idag.

MEN hvem skal man vælge?!

Hej Githa.

Customerwise ser ud til at mangle på din liste.

De har helt styr på det med integrationer og POS, så dem vil jeg da lige sparke ind her.

Håber du finder den rette leverandør. Fortsat god søndag.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle input indtil nu - kom endelig med flere.

Dem jeg ikke har på listen vil jeg helt klart se nærmere på - og da især Customerwise som der nævnes, for det vil klart være en fordel med nogen der kender til POS i forvejen.

Det eneste jeg har hørt er at Webshop3 tager 5-8000,- for at integrere et POS system. Men hvordan det ligger i forhold til andre ved jeg ikke. Og det er jo så et system der i forvejen er lavet, man går ud og vælger sig, som de så integrere til den pris.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nils:

http://www.magentocommerce.com/partners/solution/

Vælg denmark under Filter By. 

- Det er et meget godt sted at starte med og finde de der har et særdeles stærk fokus på magento som platform.

Hej Nils.

Jeg må have en forkert email adresse på dig, for du er svær at få fat på. Gider du kontakte mig?

Mvh,
Troels

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan også levere dig en unik Magento webshop til en rigtig favorabel pris.

Hos Partnerdesign designer vi din shop præcis efter dine ønsker og behov. Når designet er godkendt af dig som kunde koder vi siden til dig, så du får præcis den shop du ønsker design- og funktionalitets mæssigt.

Vi håber at høre fra dig.

Fortsat god dag

SE MERE HER

Vh
Emil
Partnerdesign.dk 
 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.ecotrend.dk er hosted af MagentoHotel (som er ejet af Powerhosting).

Vi er meget tilfredse, og jeg gør opmærksom på, at der ikke skal vælges discounthoteller til Magento. Det er et krævende system. Men du kan jo selv gå ind og vurdere, om du synes hastigheden er god nok på www.ecotrend.dk.

Held og lykke :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)