Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapitalindsprøjtning

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg var i vinters med til at opstarte et telemarketingbureau, ved at overtage nogle telemarketingfolk fra en internetmarketingvirksomhed. Sidstnævnte gjorde vi for at sikre kvaliteten i den nye virksomhed, altså at folkene kunne sælge.

Vores mål var at inden 2007 var omme skulle vi beskæftige 5 fuldtidsfolk. Vi er allerede i dag oppe på 6 mand, og har kundercases i vores pipeline allerede nu der kræver 15-20 mand mere indenfor 2-3mdr.

Størstedelen af de nye folk vil vi få gennem rekrutteringsvirksomheder, og resten via et samarbejde med det offentlige ved at vi sørger for 3 ugers omskoling først, så vi er i den heldige situation af folkene ikke er det største problem.

Vores største problem er at vi nu sidder med en husleje der er næsten 5 gange så stor som den budgetterede, samt kraftigt øgede omkostninger til personaleuddannelse, ledelse, systemer, it osv...osv...

Vi står og har brug for en kapitalindsprøjtning hvis vi skal kunne klare den forestående vækst, hvilket vi selvfølgeligt er meget interesseret i.

Hvad gør man i vores situation. Vi har lånt godt 250.000 i banken da vi startede op, så der kan vi ikke rigtigt hente mere.

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

JA bankeren er svære og arbejde med, men hvad er det du vil have et lån eller en samarbejdspartner, andg personale og plads så må du tænke anderledes, hvis du har lyst kan du skrive retur på min mail living2u@hotmail.com eller ringe til mig på 30 444000

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)