Fik du lige reklame penge fra Sadolin ? :D
Hahaha... Interessant at det lige er dét, du bemærker! 
Jeg må indrømme, at der lige gik lidt tid, før det gik op for mig, hvad du henviste til... Men jeg går ud fra, at det er den nederste del af "Til leje" skiltet i slutningen af videoen... og nej, jeg har ikke modtaget nogen reklamemidler fra Sadolin, men det kan da godt være, jeg burde overveje en lille indkomst på "product placement" i mine videoer :-D
Nej, det skilt blev valgt som baggrund på den sekvens, fordi jeg jo snakker om dét med, at hvis ikke man er synlig for kunderne, så risikerer man at virksomheden lider sin undergang. I den forbindelse tænkte jeg, at det var ganske relevant at stille sig foran et kæmpe stort "til leje"-skilt - som symbol for en virksomhed der er "gået under"... og selv har vi ikke tænkt meget over, at Sadolin var nævnt på skiltet.
Men det er da meget pudsigt, at det lige var dem, der kom med - for ved hurtig undersøgelse lader det ikke lige umiddelbart til at være dét firma i dén branche, der har gjort mest ud af søgemaskineoptimering af deres hjemmeside (på queries som "maling" og "malervarer") - mens eks.vis Flügger ser ud til at have gjort lidt mere ud af deres søgemaskineoptimering.
Men... haha... det er nu meget sjovt, at det lige er dét med "Sadolin", du bemærker i videoen