Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det muligt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt svært at forklare, men prøver alligevel :-)

Kan man lave en hjemmeside, hvor man har mulighed for at have word, excel og andre office produkter integreret på sin side, så det er muligt at gå online og bruge word til at skrive breve osv. hvor man kan bruge alle funktionerne, som man kan normalt.

Håber I forstår nogenlunde. Altså en hjemmeside, hvor man kan arbejde i word mens man er online på hjemmesiden.

??

Mvh.

Fra Taastrup
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 422
Fra  arendtsen.dk Skrevet kl. 01:09

Google Doc kan det du efterspørger.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 01:28

Det ved jeg ikke, mener ikke et program, men om man kunne lave en hjemmeside hvor det var muligt at integrere word og excel osv.

eks. gå ind på www.skriviword.dk og så kan man oprette en profil og bruge div. office programmer, lige snakker jeg ikke om licenser osv. Men bare om det er muligt?

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 01:32

Det lyder som Office 365 eller Google Docs du efterspørger. :)

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 01:48

Okay så man kan sagtens lave en hjemmeside og så direkte på sin hjemmeside, gå ind i word og skrive breve osv. mens man er online på siden og gemme det online også?

Ja, er ikke nogen haj til den slags, men håber jeg har forstået det rigtigt.
Jeg kan få lavet en hjemmeside hvor bruger får et login og kan så bruge office programmer direkte på min side online og gemme deres breve, sedler og hvad de nu ellers måtte skrive. 

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 02:07

topprospect:

Okay så man kan sagtens lave en hjemmeside og så direkte på sin hjemmeside, gå ind i word og skrive breve osv. mens man er online på siden og gemme det online også?

Ja, er ikke nogen haj til den slags, men håber jeg har forstået det rigtigt.
Jeg kan få lavet en hjemmeside hvor bruger får et login og kan så bruge office programmer direkte på min side online og gemme deres breve, sedler og hvad de nu ellers måtte skrive. 

Ja, det kan du sagtens, og det hele gemmes i skyen (cloud) på Microsofts servere (hvis du vælger dem). Office 365 koster godt nok lidt om måneden, men det er også super lækkert. Du vil kunne oprette brugere, og give dem et link, hvorfra de så kan logge ind, og netop sende e-mails, breve, mv. :-)

Håber du kunne bruge mit svar, skriv endelig hvis du har andre spørgsmål.

Tilmeldt 13. Sep 10
Skrevet kl. 02:15

Men kan jeg integrere det her på min egen hjemmeside, så den får samme funktioner og hvor alle der har lyst kan oprette en bruger på min hjemmeside og bruge de forskellige funktioner og værktøjer. Jeg vil selvfølgeligogså have andre ting på hjemmesiden.
Kan man ligesom ligge mit design udover, hvis man kan sige det sådan. Ikke hvor jeg sløre navnet på servicen (Google docs, office365), men bare hvor den er en del af min hjemmeside?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:39

Det vil word jo sikkert ikke acceptere, da du så offentliggøre deres services, uden at have betalt for dette.

Har du overvejet fjernskrivebord? Nu ved jeg ikke, hvad dit formal er med det godt nok. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

topprospect:

Men kan jeg integrere det her på min egen hjemmeside, så den får samme funktioner og hvor alle der har lyst kan oprette en bruger på min hjemmeside og bruge de forskellige funktioner og værktøjer. Jeg vil selvfølgeligogså have andre ting på hjemmesiden.
Kan man ligesom ligge mit design udover, hvis man kan sige det sådan. Ikke hvor jeg sløre navnet på servicen (Google docs, office365), men bare hvor den er en del af min hjemmeside?

Det korte svar er NEJ, det kan man ikke... Du kan så få programmeret forskellige services, der halvt måske kan konkurre med word... Her tænker jeg på fx TinyMCE, og så man laver et dokument håndteringssystem :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)