Jeg håber en dag det kommer til at betale sig at hjælpe til og bruge sin tid konstruktivt herinde. At amino i højere grad hædrer de særligt hjælpsomme aminoer med høj karma
jeg er også en af dem med få indlæg , jeg har dog har bemærket dem som skriver kortere indlæg ind mig , men mere lol , nice med mere , men de har bare ikke den rette iværksættere passion , vi andre må bare forsætte med lange indlæg i en iværksættere passion
jeg synes vi andre der skriver få indlæg også skulle prøve at motivere dem som skrivere meget få indlæg og et især et lol eller hej burde vi motivere folk til at skrive længere indlæg.
nybegynder var jeg også for nogle år siden skrev også måske kort , nu er man mere motiveret , jeg synes dog meste det er dem som er meste nye eller har få indlæg er dem til korte 2 sekunder indlæg på amino.dk der laver lol kommentar og sikke gang i forummet der kunne blive vis alle havde lange indlæg og flere 1000 indlæg det kunne være en drøm for os iværksættere sikke mange tips og sikke mange dejlige 1000 ekstra bruger der ville komme og så vil det endelige lykkes at få den vildeste gang i forummet
god iværksættere weenkend og lad os i sammenlet folk alle poste mange indlæg og lange indlæg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows