Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor og hvornår forsvandt "Kælderiværksætteren" og alle de andre?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Det virker sandsynligt, men er det ikke også lavet om i nattens mulm og mørke?

Jo, det normalt er 8 grønne stykker det bedste... Synes også at det "gamle" gav mere mening :/

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:
Jeg håber en dag det kommer til at betale sig at hjælpe til og bruge sin tid konstruktivt herinde. At amino i højere grad hædrer de særligt hjælpsomme aminoer med høj karma

Yes

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg er også en af dem med få indlæg , jeg har dog har bemærket dem som skriver kortere indlæg ind mig , men mere lol , nice med mere , men de har bare ikke den rette iværksættere passion , vi andre må bare forsætte med lange indlæg i en iværksættere passion

jeg synes vi andre der skriver få indlæg også skulle prøve at motivere dem som skrivere meget få indlæg og et især et lol eller hej burde vi motivere folk til at skrive længere indlæg.

nybegynder var jeg også for nogle år siden skrev også måske kort , nu er man mere motiveret , jeg synes dog meste det er dem som er meste nye eller har få indlæg  er dem til korte 2 sekunder indlæg på amino.dk der laver lol kommentar og sikke gang i forummet der kunne blive vis alle havde lange indlæg og flere 1000 indlæg det kunne være en drøm for os iværksættere sikke mange tips og sikke mange dejlige 1000 ekstra bruger der ville komme og så vil det endelige lykkes at få den vildeste gang i forummet

god iværksættere weenkend og lad os i sammenlet folk alle poste mange indlæg og lange indlæg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:08

J. Deleuran:

jo grafikken stemmer ikke længere overens med antallet af indlæg, det har den gjort på¨et tidspunkt.

der må ha været en nisse inde og pille i værdierne...

det er en opgave for bug-busterne

Så er det rettet.

De bedste hilsner

Martin

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)