Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg nøjes med Paypal i min e-handel?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

XXX-Butikken.dk -> For at kunne benytte sig af PayPal's API og integrere systemet på sin egen hjemmeside så kræver det at dit firma har et Amerikans adresse og konto. Det er pt. ikke muligt på en lovlig vis at benytte sig af deres API her hjemme. 

Eller ved du noget som vi andre ikke ved, og kunne tænke sig at dele det med os ?:)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:16

Lukic:

XXX-Butikken.dk -> For at kunne benytte sig af PayPal's API og integrere systemet på sin egen hjemmeside så kræver det at dit firma har et Amerikans adresse og konto. Det er pt. ikke muligt på en lovlig vis at benytte sig af deres API her hjemme. 

Eller ved du noget som vi andre ikke ved, og kunne tænke sig at dele det med os ?:)

Du kan ikke lave en integreret betalingsløsning med PayPal, det er kun i USA, Canada, Australien og New Zealand så vidt jeg husker.

Om du skal have Dankort eller ej betyder ikke så meget som forskellen mellem det at bruge en integreret betalingsgateway i forhold til PayPal.

Generelt giver PayPal lavere konvertering pga den dårlige brugervenlighed i forhold til en integreret løsning. Og jeg taler ikke om Dankort her, men blot at mange kunder falder fra undervejs i paypals knudrede betalingsforløb i forhold til en integreret løsning.

Tilmeldt 27. May 10
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:24

Der er mange rigtig gode pointer. Set i lyset af mine begrænsede indtægt i form af SU, vil jeg hoppe på PayPal vognen og eventuelt udvide hvis jeg kan se en rigtig god forretning i det. Som det ser ud nu, i forhold til udviklingen (Også set i forhold til udviklingen i Eu), tror jeg danskerne bliver mere og mere trygge ved at bruge PayPal. Jeg kunne godt forestille mig at min målgruppe på 16-25 i virkeligheden er dem som er allermest trykke ved at handle på nettet. Jeg kender mange som bl.a handler på ebay, og der må man sige at PayPal er rigtig godt integreret.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)