Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hjælp!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle Aminoer!

Jeg har lavet min virksomhed www.blivansat.dk , og jeg vil derfor høre om der er nogen der kan nogle overskuelige tips omkring hvad jeg kan gøre, for at forbedre siden organsisk, så den står bedre på Google?

Med venlig hilsen Christian.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:57

4 hurtige fra hoften:

1: Din side svarer både med www.blivansat.dk, www.blivansat.dk/index.html, blivansat.dk, blivansat.dk/index.html - det bør du få rettet ASAP så det kun er den ene der virker, de øvrige redirecter du så (med 301) til den valgte.

2: På forsiden er din overskrift på siden "Velkommen til blivansat.dk" - den bør du rette til nogte mere brugbart, gør den mere sælgende og få dit produkt bygget ind.

3: Din "Title" på forsiden er "blivansat.dk - Simpelt. Nemt. Efektivt!" - Det kan du vist gøre bedre, brug dit produkt i beskrivelsen i stedet.

4: Få dig nogle indgående links - dem er der ikke mange af :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:05

ud over de andre råd jeg gav i den anden tråd før du kan bruge denne her service til at tjekke dine konkurrenters link http://www.opensiteexplorer.org/ den virker bedre end yahoo site da den ikke virker mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Fra  BEEWEB Skrevet kl. 11:11

Hej Christian

1. Find ud af hvilke søgeord din forside skal optimeres for - brug evt. google "keyword tool" til at finde dine søgeord.
2. Din overskrift (h1) skal indeholde det vigtigste søgeord
3. Det samme er gældende for din seo titel "blivansat.dk - simpelt. Nemt. Effektivt" - Denne titel skal indeholde det vigtigste søgeord, gerne 2 gange. Husk at bruge alle 70 tegn, totalt.
4. Lav flere overskrifter (h2,h3) etc.
5. Få lavet 301 redirections så din forside kun findes 1 gang, altså www.blivansat.dk
6. Evt. lave et par af dine vigtigste søgeord med fed
7. Linkbuilding - få andre til at linke til din hjemmeside, gerne hvor anker teksten indeholder søgeordet

Og så et lille tip: Jeg kan forestille mig din hjemmeside har en høj afvisningsprocent, da man blot ser en lang tekst - prøv evt. at indsætte lidt billeder etc. Og så kan du måske også gemme noget af din tekst i et layer, så du kan ser noget af teksten og når den besøgende så klikker på "læs mere" popper teksten ned, altså på samme side og uden den skal reloade.

Held og lykke!

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 11:15

Du mangler billeder der fortæller historien. Husk alt tags på billederne.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 11:19

Hejsa,

I kan starte med at kigge på jeres sidetitler. De hedder vist alle sammen "blivansat.dk - Simpelt. Nemt. Effektivt!". Det er i hvert fald ikke optimalt mht. SEO.

Hvis i gerne selv ved gøre noget ved jeres søgemaskineoptimering, vil jeg anbefale jer at kigge på en god bog, f.eks. http://www.seo-lex.dk

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:29

Hej, 

Du har allerede fået nogle gode råd med på vejen i denne tråd. 

Hvis du kan opfylde de krav vi stiller, så kan du tilmelde dig vores service, hvor vi tilbyder 1 hel måneds gratis SEO service. 

Du kan se kravene for at deltage på på vores side omkring gratis SEO i en måned

Kristian Ole Rørbye

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 12:31

christian09:
eg vil derfor høre om der er nogen der kan nogle overskuelige tips omkring hvad jeg kan gøre, for at forbedre siden organsisk, så den står bedre på Google?

Hej Christian

Jeg har lavet en kort video, der giver et par input på netop dét:

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)