Er der nogen som kan guide mig lidt på vej ift. at finde/vælge et udenlandsk alternativ til PBS? |
Teller i Norge kan anbefales
Er der nogen som kan guide mig lidt på vej ift. at finde/vælge et udenlandsk alternativ til PBS? |
Teller i Norge kan anbefales |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
// Jesper Skov
Nu er det vel primært et alternativ til de danske betalingsgateways og dermed indirekte PBS du har brug for. PBS selv er først for nylig begyndt at lave en betalingsgateway. Bibit.com er ret store, men de ved også hvad de vil have for det. Det samme med GlobalCollect. Men hvis det er et stort site der dækker mange lande så kan de være sværre at komme udenom fordi de understøtter utroligt mange kort og andre betalingsformer. Bibit har dog også af og til problemer med nedetid - men om det er værre end andre eller fordi de er gode til at informere selv når der er sket det mindste og man derfor bliver opmærksom på det ved jeg ikke. Jeg ville holde mig langt væk fra PayPal hvis jeg var dig. Det er fint som supplement, men ikke som decideret betalingsgateway - der skræmmer du simpelthen for mange væk. Et sidste alternativ som jeg ikke kender så meget til, men som der naturligt har været noget hype omkring er Googles Checkout. /Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
hej der... Der er også Moneybookers, meget god side. med hensyn til paypal ville jeg også holde mig fra, har det selv. Har ikke haft andet end problemer, dårlig kundesupport osv.. Dennis Pedersen |
Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -
|