Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PBS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte en international webshop hvor der kun er mulighed for betaling med udenlandske kreditkort - derfor vil jeg gerne uden om PBS da jeg i forvejen kører en dansk webshop og har alle de dårlige erfaringer som I andre også har oplevet.

Er der nogen som kan guide mig lidt på vej ift. at finde/vælge et udenlandsk alternativ til PBS?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:53

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:07
Mange steder i udlandet er paypal.com også meget godt etableret. Mange i USA bruger dette.

// Jesper Skov

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:47
Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 07:09
Nu er det vel primært et alternativ til de danske betalingsgateways og dermed indirekte PBS du har brug for.
PBS selv er først for nylig begyndt at lave en betalingsgateway.

Bibit.com er ret store, men de ved også hvad de vil have for det. Det samme med GlobalCollect. Men hvis det er et stort site der dækker mange lande så kan de være sværre at komme udenom fordi de understøtter utroligt mange kort og andre betalingsformer.

Bibit har dog også af og til problemer med nedetid - men om det er værre end andre eller fordi de er gode til at informere selv når der er sket det mindste og man derfor bliver opmærksom på det ved jeg ikke.

Jeg ville holde mig langt væk fra PayPal hvis jeg var dig. Det er fint som supplement, men ikke som decideret betalingsgateway - der skræmmer du simpelthen for mange væk.

Et sidste alternativ som jeg ikke kender så meget til, men som der naturligt har været noget hype omkring er Googles Checkout.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 07:23
hej der...

Der er også Moneybookers, meget god side.

med hensyn til paypal ville jeg også holde mig fra, har det selv. Har ikke haft andet end problemer, dårlig kundesupport osv..

Dennis Pedersen

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:11
Jeg glemte vist at nævne at vi skal sælge erotisk materiale, så det udelukker desværre en del af de forslag I er kommet med. Men jeg har fundet ccbill.com som ser ud til at være store, pålidelige og samtidig ikke så sippede som f.eks. PBS og 2checkout. Er der nogen som har erfaringer med dem?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)