Kære Aminoer HVEM ER DE DANSKE HJEMMESIDE-TROLDMÆND? Jeg er selv upcoming iværksætter, med (selvfølgelig) verdens bedste idé til et indbringende website ![]() Men da jeg kun kender ganske lidt til hvordan man laver hjemmesider, skal jeg selvfølgelig bruge hjælp til dette. Og lille spejl på væggen der, hvem er de bedste til dette i landet her??? Altså hvilke firmaer kan i anbefale, hvilke firmaer kan, pris kontra kvalitet, klare sådanne opgaver? - Og hvad er priserne på sådanne løsninger cirka? - Er det vedvarende udgifter, eller en "pay once" løsning? På forhånd tak. Mvh. The Upcoming |
Troldmænd?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Att: The upcoming . Hej vi har tryllet dette priseksempel frem til dig. Priseksempel CMS Hjemmeside incl. design op til 30 sider. 20 e-mail adresser (hvis flere 10,- pr. stk.) Nyhedsbrev på siden |
Det er et godt spørgsmål, men ikke umiddelbart til at svare på. Der findes tusindvis af udbydere, og endnu flere løsninger. Det afhænger meget af hvilken løsning du har behov for? Skal det være en shopløsning, CMS løsning eller et kampagnesite, eller bare en "simpel" hjemmeside? Jeg tror du skal frem med endnu flere krav til den løsning du ønsker, på den måde kan du få nogle mere specifikke tilbud på en løsning. Eksemplet med biler er før blevet brugt. Jeg skal bruge en ny bil, hvilken er bedst? Ja, det kommer jo an på mit behov, har jeg brug for at køre stærkt? eller økonomisk, hvor mange passagere skal der være plads til, skal der være plads til ekstra bagage plus en masse andre faktorer. Det er umuligt at svare på, med mindre man præcisere spørgsmålet lidt nere. Håber du finder en løsning der passer til dit behov og budget. ![]() |
Det kan godt være at det er en god ide at skrive lidt mere, her i tråden, om hvilke funktionaliteter systemet skal indeholde. Det vil gøre det lidt nemmere for de forskellige aminoer at se om en sådan opgave falder indenfor deres kompetence område. Hvis du nu f.eks. gerne vil have lavet en masse flash arbejde på siden, så vil vi jo ikke kunne byde på projektet (eller så skulle vi i hvert fald outsource den del af opgaven). Mvh Peder |
Tusind tak for rådende so far... Jeg vil gennemtænke min idé igen. Og forsøge at skrive noget mere konkret. Altså udspecificere mine krav. Jeg vender snarest tilbage ![]() |
![]() Eller i hvert fald dem som har de nødvendige kompetencer. Mvh Peder |
- Medmindre selvfølgelig det er en genbrugsidé og der allerede er udviklet standardscripts der passer til dine behov. Men det bliver spændende at høre mere. Mvh. Jakob |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)