Dato: 25-04-2007 09:04:39 Forfatter:Feminin IT Dette til trods for at der ikke skulle være rene salgsstande og dette blev gentaget på informationsmødet. Hvor vi også fik oplyst at de havde sagt nej, til mange af den slags udstillere, for det var jo ikke det de ville have – de var tro mod konceptet. Derudover var der den lille detalje der hed at vi skulle tage hensyn til hinanden lydmæssigt og ikke afspille for høje lyde. Jeg opdagede på opsætningsdagen at der kom et 10 kvinder stort bande........lige overfor min stand……… De nærmest blæste luften ud af mine kunder og mig selv...........fed musik, ja ja, men for fa.... hvor var det højt og de spillede i 15. min ad gangen. Så er det godt nok svært at holde workshop med små bærbare DVD’er med sådan nogle høretelefoner til at putte ind i ørene. For at hver enkelt deltager kunne modtage undervisningen i eget tempo - for det var jo en del af mit helt nye smykke undervisnings koncept. Personligt blev jeg også utrolig skuffet over det manglende besøgstal, men det der slog hovedet på sømmet er det faktum at jeg har betalt ca. kr. 17.000,- for 15m gulvplads og dertil kommer nogle fuldstændig ublu priser for strøm, møbler osv. til de 15m2 ………. Det kommer op på ca. 15.000,- i alt ca. 32.000,- for en vare som jeg i den grad slet ikke føler at jeg har fået………..og der er ikke nogen at dele regningen med, som der var på flere andre stande............og så står jeg ved siden af nogle som har fået det gratis ![]() ![]() ![]() Reklammekampagnen var simpelt hend for dårligt planlagt. Dette specielt i forhold til at det var en messe der henvendte sig til kvinder. Personligt læser jeg ikke e |
Messedeltagelse uden besøgende
Tankerne, strategien må hen i retning af hvordan du når de mennesker som er på messen - ikke kun de "direkte interesserede" - men at der blandt de messe-gæster der kommer skabes en "mund til mund" metode; anbefalinger... Nu er det jo så populært med alle mulige konkurrence på stande - giver nogle navne at arbejde med - men efterarbejdet, opfølgningen skal være ekstraordinær. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic