Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TDC er i julehumør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
God eftermiddag til alle,

Jeg har fået en behagelig overraskelse igår, da jeg skulle bestille et nyt telefonnummer til vores virksomhed.

Oprettelsen af et ekstra telefonnummer på adressen koster normalt 950 kr. hos TDC (uden installation af et ekstra telefonstik). De kører i øjeblikket en kampagne til 99 kr. til og med den 24. december.

70 2 nummer er også ”på tilbud” til 250 kr. og månedspris på 16,66 kr.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fornemt :) men prisen på 702-numrene er vist normal, det var i hvert fald også den de havde da vi købte vores numre .
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

De kører også gratis oprettelse på bredbånd i øjeblikket.

Jeg har lige oprettet et 702-nr. og nu skal vi til at oprette fastnet og bredbånd. Vi kommer til at have 702-nummeret til at pege ned på et nyt fastnetnummer på kontoret. Når vi væk fra kontoret viderestiler vi så fastnettet til vores mobiler, så kunderne altid kan få fat i os. Vi betaler selvfølgelig en høj viderestillingstakst, men det er umiddelbart den eneste løsning jeg kan se. Hvis nogen har en bedre idé så sig endelig til.
 
Mht. bredbånd, så er der jo utallige selskaber med hver deres tilbud. Der er også nogen hvor du får ubegrænset fastnet hvis du oprettet bredbånd hos dem. Jeg mener der er Cybercity. Jeg har været ansat i TDC og er 100 % inde i mobilverdenen, men er der nogen der har råd ang. hvad man skal vælge af fastnet/bredbånd, hvis man vil have den billigste løsning?? Vi kan nok nøjes med en 2 Mbit m .fast IP.
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, vælg CyberCyty. Der får du 2Mb for omkring kr. 459,- pr. mdr. incl fastnettelefon. Altså ikke noget ekstra til abonnement o.l.
Hvis man sammenligner med f.eks. TDC tlf.ebonnement koster det fra omkring kr. 200,- pr. måned. Disse penge sparer du og betaler derfor kun kr. 259,- for din 2Mb.
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det viser bare hvor lidt konkurrence der er i Danmark.

Her i Frankrig betaler jeg 30€ for en pakke med ADSL+2 (downloader med ca. 14mbit), ubegraenset telefon, og 100 tv-kanaler.
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Peer -> Hvor har du evig ret... Danmark stinker!

*snøft*
 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)