Selvom jeg mest er fan af Dennis, så er det billede jo rimelig dumt. For det første så bryder jeg mig ikke humor omkring mennesker der dør. Derudover brugte Steve jo meget af sin tid på at tiltale sit publikum, sine fans. Dennis brugte jo meget mere tid på sit arbejde, hvilket man også kan se på den mængde han efterlod i verden i forhold til Steve.
Folk er forskellige og det er jo et faktum der er flere der er fans af Steve end Dennis. Det er som at sammenligne en masse-millionær der giver og giver til velgørenhed (Ham kender vi jo ikke mange af) og så en kendt fodbold-spiller. Der er jo ingen tvivl om hvem verden får mest ud af, men det er jo nok fodboldspilleren flest vil sørge eller huske...
Selvom jeg mest er fan af Dennis, så er det billede jo rimelig dumt. For det første så bryder jeg mig ikke humor omkring mennesker der dør. Derudover brugte Steve jo meget af sin tid på at tiltale sit publikum, sine fans. Dennis brugte jo meget mere tid på sit arbejde, hvilket man også kan se på den mængde han efterlod i verden i forhold til Steve.
Folk er forskellige og det er jo et faktum der er flere der er fans af Steve end Dennis. Det er som at sammenligne en masse-millionær der giver og giver til velgørenhed (Ham kender vi jo ikke mange af) og så en kendt fodbold-spiller. Der er jo ingen tvivl om hvem verden får mest ud af, men det er jo nok fodboldspilleren flest vil sørge eller huske...
Jeps jeg er enig. Dennis har givet rigtigt meget til IT verdnen, men det samme har Steve. Dennis han har en kæmpe legacy og jeg tror han er rigtigt glad for at dette bliver anderkendt ved at hans software bliver brugt i næsten alle computere idag.
Selvom jeg også syntes billedet er ret dumt, så er det selvfølgelig på plads at anerkende Dennis, men jeg syntes det er en lidt dum måde at sprede budskabet på.
Nu har jeg kun basal kendskab til programmering men hvis Dennis aldrig havde eksisteret eller opfundet disse forskellige programmeringssprog, mon ikke vi havde skrevet programmerne i et andet sprog, evt. opfundet et til formålet?
Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør
Jeg kendte intet til Dennis, og derfor syntes jeg det var en cool billede. Ikke forbi jeg ikke bryder mig om Steve, fordi han er et af mine store forbilleder, men kendte intet til Dennis og det gør at jeg får lyst til at læse det. Syntes ikke det nedvære steve, men vil væde min højre arm på flere kende steve end Dennis og derfor syntes jeg også dennis skal have noget credit
Synes generelt der er alt for meget hysteri omkring Apple og Steve Jobs... Har svært ved at se hvad der er så fedt ved et produkt der er så lukket og låst og kun vil gå sine egne veje, eller i det hele taget forsøget på at præge markedet for egen vindings skyld.. Bevares.. vi vil jo alle gerne tjene penge så vi ikke dør af sult..
Bryder mig ikke om tanken ved et hold udviklere som skal sidde og diktere hvad jeg kan lide
Interaktion mellem flere forskellige produkter og services er vejen frem.. Hvis Apple ikke ændre deres strategi vil det blive en saga blot
Er det her passende at råbe: Frihed og open source!?? FTW...!!!
Mange herinde er vel liberalister og vil have friheden til selv at vælge? ;)
Kan bestemt ikke se noget problem med billedet.. Steve Jobs bliver på ingen måde nedgjort eller hvad der ligner..
Steve Jobs er bare i forvejen så overhypet at nogle bliver trigget af at han "mis-krediteres" :)
Online regnskabsprogram vinder af Iværksætterpris 2013
Tjah man kan jo overveje grunden til hvorfor der er så meget "hysteri omkring Apple og Steve Jobs". Det kommer jo ikke af ingenting, hvis folk ikke kunne lide de ting de lavede, ville denne hype alrig være opnået. Når det er sagt er det selvfølgeligt klart at der er mange der bare hopper på vognen.
Joh, jeg går selv ind for Open Source og åbne systemer, men kan sagtens se hvorfor mange vælger de lukkede systemer. Det er to forskellige veje, de vil kæmpe mange år i fremtiden, og jeg tror på at begge har en plads. Jeg tror at konkurrencen mellem åbne og lukkede systemere er et rigtigt vigtigt element der vil sørger for konkurrencen er høj. Dette vil drive virksomheder til at lave bedre produkter, istedet for at gå i dvale som microsoft da de have 95% market share på PC fronten.