Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Auto SMS - FANTASTISK Android App

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan,

Syntes lige jeg ville dele dette fantastiske program med jer, da jeg går ud fra, at der er flere der som jeg, render rundt med både en arbejdsmobil og en privatmobil.

Har man en Android-telefon, kan man med programmet Auto SMS automatisk få videresendt SMS'er til et alternativt nr. Samtidig får afsenderen en automatisk SMS tilbage, hvor man selv vælger indholdet - det kunne f.eks. være: Jeg kan fanges på min arbejdsmobil: 20 20 12 34 - ellers prøv igen efter kl. 16.00.

Autosvaret kan sendes til personer der ringer eller SMS'er, eller begge dele.

Man kan oprette automatiske profiler, således at Auto SMS selv slår til f.eks. mandag til fredag mellem 8.00 - 16.00 eller slår til i en halv time og så slår fra igen. Sidstnævnte funktion er f.eks. genial mens man er i bilen.

Derudover kan programmet også indstilles til at sende SMS'er frem i tiden. Skal man f.eks. huske at sende en fødselsdagshilsen om 14 dage, kan man oprette beskeden nu, og sætte programmet til at sende den om 14 dage.

Denne funktion er der sikkert også nogen der kan få noget snedigt ud af med hensyn til kunder - f.eks. til at sende julehilsner. ;-)

Du finder programmet ved at søge på auto sms i Marked - udvikleren hedder Thein Min Naing. (ikonet er en grøn talebobbel)

Hvis der er andre, der har gode idéer til apps - så hit med dem! Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)