Hej Aminoer |
Så må man da forvente at få 100,- for alle salg - han håber nok at tjene på mersalg eller lign.
MVH
Thomas
Hej Aminoer |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Så må man da forvente at få 100,- for alle salg - han håber nok at tjene på mersalg eller lign. MVH Thomas |
Kan ikke være andet end enig med Thomas, derudover er chancen for det bliver en tilbageværende kunde vel samtidig tilstede + affiliate kan bruges som en del af marketing strategien, hvor man naturligt nok har et" tab". |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
vi tjener ind på gyngerne hvad vi taber på karrusellen Lead prisen er nok beregnet udfra gennemsnitsordre. Hvis han i 2010 tjener i 150 kr. pr ordre, så er det også god forretning af betalt 100 kr. til partneren. Nogle ordre vil han tabe penge på, mens han vil tjene det tabte hjem på andre ordre. Men når du køre affiliate markedsføring for et specifikt produkt, og der gives en fast pris, så er der nogle ting du skal være opmærksomme på. Hvis han eksempelvis sælger vaskmaskiner, men du arbejder målrettet med markedsføringen for en eller anden måtte du kan ligge under maskinen til 129 kroner. I og med du opnår gode placeringer tiltrækker du mange kunder, som kun er interesseret i den måtte. Får du succes, og du får solgt mange måtter, så vil du rykke på regnestykket. I bedste fald bliver kommissionen rykket ned, i værste fald bliver du helt udelukket (jeg har prøvet begge ting). |
Javel. Det kan jeg sagtens se. Beklager at det skete for dig, men det er jo bare forretning for dem. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Man kan men stor fordel foreslå forhandleren at lave procentvis delingen af ordrebeløbet, evt. også delt på kategorier og enkelte varer, hvis der skulle være en varegruppe webshoppen tjener ekstra meget på eller mindre. |