Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords spørgsmål ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra 9800 Hjørring
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Nogen som kan hjælpe en lidt newbie indenfor AdWorkds ?

Lad os nu sige at man har lagt 3 søgeord ind i Adwords (f.eks. produkt XX-1. XX-2. samt XX-3)

Hvordan laver man så en måde, så de 3 søgeord kommer med i sin annonce.

Lad os nu sige at teksten i annoncen skulle være:

"PRISGARANTI på XX-1" ? (Så altså XX-1 bliver automatisk udskiftet afhængig af

hvad der bliver søgt på i Google

Findes der en tekst-formel. F.eks. "Prisgaranti på <Søgeord> "

Håber I ved hvad jeg mener, og på forhånd tak,  ;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:46
Du laver en annonce til hvert ord og lader hver annonce gå til hver sin landingpage.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 07:47
Prisgaranti på {KeyWord:  XX-1}

Men vær opmærksom på, at alle bliver sendt til samme side uanset produkt de søgte efter.

Så hvis forholdene er præcis som du beskriver, så ville jeg også hellere gå den vej, som Niels har fortalt.
Mvh, Christian

Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:02
Hvis du ønsker at anvende dynamisk søgeordsindsættelse, som Christian her i sit svar hentyder til, og hvis du samtidig ønsker at kombinere med individuelle landing pages for hvert enkelt søgeord, så foreslår jeg, at du angiver landing pages på søgeordsniveau. Hermed opnår du en individuel landing page til hver enkelt søgeord og anvender samtidig søgeordet i annonceteksten som angivet i Christians svar.

En bedre løsning er dog at oprette individuelle annoncegrupper for hvert produkt, da jeg går ud fra, at du også ønsker at beskrive fordele, priser og købsbetingelser for hvert af dine produkter så målrettet og individuelt som muligt. Husk på, at du kun har 95 karakterer at gøre godt med i din annoncetekst (+ evt. lidt ekstra i det synlige URL-felt). Gruppering af søgeord (eks. efter produktvariant) giver derfor som udgangspunkt altid den bedste og mest målrettede annoncetekst med højerer klikrater til følge.

Derfor - kig retur til Niels'' svar - det er kort, præcist og rigtigt!

MVH

Jens / Addvisors

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)