|
Hej alle seosagkyndige aminoer! Har det nogen effekt for mine domæner, hvis jeg har flere end et domæne tilknyttet mit webhotel ? Jeg har nemlig oplevet stor fremgang på mit ene domæne, mens det andet knap nok er blevet indekseret af google. Der er lavet ca. lige mange eksterne links til hvert domæne, og de er ca. lige gamle. Begge domæner er med wordpress, og det er samme template, som jeg har lagt på begge domæner. Kan det evt. være noget med det at gøre ? På forhånd tak! Mvh Mark Ps. jeg vil ikke nævne domæner her i tråden, men hvis der er en, som vil kigge på problemet, så sender jeg dem gerne over pb. |
Jeg vil lade en SEO ekspert svare på SEO delen. Men rent teknisk, så kan Google mfl. ikke se at dine domæner ligger på samme webhotel, så længe indholdet af dem serveres fra domænerne separat (altså, hvis man ikke viderestiller domæne2.dk til f.eks. domæne1.dk/side2)
Den vil dog kunne se at der ligger andre domæner på samme IP adresse. De fleste billige hotel udbydere har 1000 eller flere sites liggende pr. IP adresse.
Nogle har endda lavet deres farm således at alle deres kunder kommer fra samme IP adresse.
Bliv gratis medlem