Hejsa alle gode aminoer.. Er der ikke nogen herinde der laver de dersens Key-hanger ? Jeg mangler et godt tilbud på 150 stk´s Sort med hvid tekst. Der skal stå en hvid tekst med cirka 21 bogstaver. Prisen skal være ink. porto og moms. Håber på at få et godt tilbud. Mange Hilsner Bo |
Key-hanger
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Foliekniven.dk -Folie, Klistermærker, Bannere, messeudstyr mm.
Nem og hurtig online bestilling..
jow jow... det er da også rigtigt.... meeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnn 49,- kr stykket...... så er den da også betalt. Det kan da ikke passe at det ikke kan gøres billigere. Måske man skulle starte som selvstændig :O)) /Bo |
Nu er 150 keyhangers jo ikke ret mange, hvis man tager opstartsomkostningerne i betragtning, så i det perspektiv virker 49 kroner nu som en fornuftig pris. Jeg er ved at få lavet 10.000 keyhangers i Kina og her er prisen den samme som hvis du fik lavet 800-1000 stk. i Danmark. Tænk stort i stedet ![]() |
hmmm.. ja du har nok ret... Jeg vil søge lidt videre, men må jo nok indstille mig på at de koster lidt mere end jeg regnede med. Mange Hilsner Bo |
vil da lige sætte et link ind her.. har søgt lidt og er faldet over denne side. de reklamere med : 500 nøglebånd med tryk i 1 farve: 6,75 kr./stk. det er da langt fra de 49,- kr... også selvom at man måske skal bestille 500. /Bo |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)