Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på silkeslips - engros, detail og import

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Er der nogen der har nogen som helst anelse om hvad silkeslips bliver handlet til, henholdsvis engros og detail. Det drejer sig om "no name" silkeslips i en god kvalitet. Hvilke prisniveau kan man forvente engros priserne vil være??

Jeg ved den er svær, og at I måske ikke vil ud med det af hensyn til konkurrenterne, men jeg vil sætte pris på en ledetråd. Evt. som en privat besked.

Tak på forhånd.

Hilsen Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:13
Jeg så for noget tid tilbage en produktionspris på silkeslips på 7-8 kr. - De ender i udsalg på 299 kr. Men som du selv skriver det er en svær en. For der er jo kæmpe forskel på de enkelte produktionslande og antallet af "for-dyrende" led

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:52
ORv det var godt nok billigt. Der er da en oplagt mulighed for en web shop )

Hilsen Morten

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 10:49
En 5-6 kroner lyder meget fornuftigt. Jeg kan købe dem hos min lokale shop for 7 kroner, men jeg bor naturligvis også i Kina :-)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:38
Dato: 29-04-2007 10:49:23 Forfatter: Rynke10 En 5-6 kroner lyder meget fornuftigt. Jeg kan købe dem hos min lokale shop for 7 kroner, men jeg bor naturligvis også i Kina :-)

Hej Rynke

Er det så også 100% silke?? I så fald så tror jeg vi skal have en lille snak

Jeg har nogle vareprøver på vej, så jeg glæder mig til at se kvaliteten. Selvom vi ikke er så langt nede som dwe priser I nævner. Men måske begynder min kone at give wubi lidt konkurrence indenfor en overskuelig fremtid )

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 14:27
Jeg bor vel i silke hovedstaden, så silke er nemt at finde her. (Og perler)

Skal du bruge mange, så kan jeg sagtens finde nogen prøver til dig. Se www.suzhou.dk for at finde mig :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:15
Hej Rynke

Sød dreng. Tillykke med ham  Der må virkeligt være nogle kulturelle overraskelser når man flytter til Kina!

Jeg har allerede kontakt til et par producenter. Den ene har jeg fået vareprøver hjem fra. Super kvalitet, men umiddelbart lidt dyr. En anden sender prøver på mandag. Noget om at firmaet holder ferie.... Det er samme producent som leverer til pierre cardin, så det formodes også at være iorden.

Hvor meget det bliver til aner jeg ikke. Det er et fritidsprojekt, og meget spontant. Den største udfordring er producenternes krav til størrelsen på ordrene. Det ligger i ca.50-60 slips i samme design, og så gerne mindst 10 forskellige designs. Det kan vi ikke sælge med mindre der satses seriøst på det i form af en web shop eller engros salg. OG det er vi vist ikke helt klar til endnu.

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 17:29
Ja med lille styktal bliver det altid lidt mere problematisk.

Ellers kan jeg naturligvis købe hos en forretning og lade dem tjene 2 kroner pr. slips, så er man jo ude over min styktal. Det dyreste ved så små mængder er jo faktisk fragten.

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Skrevet kl. 17:29
Ja med lille styktal bliver det altid lidt mere problematisk.

Ellers kan jeg naturligvis købe hos en forretning og lade dem tjene 2 kroner pr. slips, så er man jo ude over min styktal. Det dyreste ved så små mængder er jo faktisk fragten.

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:46
Vil lige påpege at 299 kr. for et slips er dyrt sys jeg. I forhold til at det er NoName - tror nærmere prisen vil være 200 kr.

Men er der marked for det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)