Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen på Email og Tlf (Privat personer)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er igang med at etablere en større portal og skal i den sammenhæng have tilladelse til at sende email og sms'er til en større mængde mennesker.

Derfor har jeg indhentet div. tilbud fra affiliate partnere og prisen og måden variere rigtig meget.

Jeg har læst herinde at "coregs" nok ikke lige er sagen da de ikke konvertere så godt.

Har derimod fået et andet tilbud hvor en flok piger, besøger div messer m.m og indsamler de oplysninger jeg har behov for.

Jeg har selvfølgelig fået en pris....men nu er det så jeg gerne vil hører jeres uvildige mening om hvad denne slags skal koste....?

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 89
Fra  ØBODERNE Skrevet kl. 21:23

Bum - den skal lige til tops for at få lidt svar ;-)

Rene Fürster Simonsen

www.oboderne.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:11
Hej!

Vi kan sandsynligvis godt hjælpe dig med SMS'erne.

Kontakt mig på mr@smsdet.dk, så kan vi lige tage en yderligere snak omkring dine behov. :-)

Mvh. Mike
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 16:14

fyrster:

Hej Allesammen,

Jeg er igang med at etablere en større portal og skal i den sammenhæng have tilladelse til at sende email og sms'er til en større mængde mennesker.

Derfor har jeg indhentet div. tilbud fra affiliate partnere og prisen og måden variere rigtig meget.

Jeg har læst herinde at "coregs" nok ikke lige er sagen da de ikke konvertere så godt.

Har derimod fået et andet tilbud hvor en flok piger, besøger div messer m.m og indsamler de oplysninger jeg har behov for.

Jeg har selvfølgelig fået en pris....men nu er det så jeg gerne vil hører jeres uvildige mening om hvad denne slags skal koste....?

Det simple svar er at det er ulovligt at sælge folks email og SMS adresser. Det er brud på både registerloven og markedsføringsloven, men bøder på min. 10000kr og ellers prissat til 100kr pr. ulovlig email/sms sendt

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:34

Der er da ikke noget ulovligt ved at lave en konkurrence, hvor deltagerne netop giver tilladelse til at virksomheden kan kontakte dem.

Hvad det skal koste afhænger meget af produktet, og ligeledes hvilken værdi det har for dig.

Du bør tænke meget over kvalitet/kvantitet , da du sikkert sagtens kan få en masse billige - men er de noget værd ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)