Hej Aminoer. Jeg har været igennem noget af en omvæltning med min hjemmeside, da jeg nu vil sælge nogle produkter og derfor har måttet sande, at det gamle udseende ikke var noget værd mht. SEO. Hjemmesiden er programmeret med ASP.Net. Jeg har ændret fra Iframes til tabeller til div-tags og nu sidst til MasterPages, som har vist sig smart til mit brug. Jeg har også indbygget CustomErrors og site-navigation. Men... ja du kender det sikkert: når man har fedtet for længe med tingene, kan man miste overblikket over, om det egentlig er godt eller skidt. Jeg vil derfor bede alle, der måtte have lyst - uanset baggrund iøvrigt - om at give to karakterer: en teknisk og en kunstnerisk for udseende og navigation. Indholdet er du også velkommen til at kommentere, men det er ikke det primære. Jeg ved ikke helt hvordan en point-givning kan foregå, men hvis vi siger ganske kort noget a la: Teknisk: (0-10) Kunstnerisk: (0-10) Du er velkommen til et skud fra hoften, det er trods alt førstehåndsindtrykket, der betyder mest. Har du lyst, er du velkommen til at bevæge dig rundt på siderne, og skulle du finde nogle elementer, du kunne tænke dig at bruge på din egen hjemmeside, skal jeg gerne - inden for rimelighedens grænser - fortælle hvordan jeg gjort (noget for noget). Min hjemmeside er her: http://williamsedb.dk/ Mvh. William |
Måske skal jeg lige tilføje, at jeg godt ved, at designet ikke er på plads endnu.
Den nuværende standard for layout af hjemmesider dikterer, at alt skal være flydende. Et eksempel er dr.dk (og amino.dk). Det, der layout-mæssigt skiller min hjemmeside ud fra så mange andre, er, at top, bund og sider bliver stående. Det bemærker du måske først, hvis du prøver at minimere dit browser-vindue.
Det vigtigste for mig lige nu er at få respons på layout'et. Er det OK? Og ellers: hvorfor ikke?