Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort logo på stort skilt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Er der nogen, der ved hvor jeg kan få fat i et skilt med et stort Dankort-logo? Det skal bruges til et "A-skilt" foran en kræmmerbod. Jeg har kontaktet PBS, og de har kun nogle klistermærker på 10*15 cm som jeg har bestilt en masse af, men det ville se bedre ud, hvis jeg kunne få fat i et stort skilt...

Lavpris

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:54
På PBS'' hjemmeside kan du hente logoet i eps format.

Ethvert kopicenter med respekt for sig selv kan printe det ud for dig i det format du søger (A2?).

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:19
Hej,

Jeg kan levere et flot skilt til dig. Send mig en mail på jesper@qtag.dk med dine krav og hvilken størrelse det skal være ;-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 21:26
Tak for svarene - det lyder jo ganske godt.

Jesper - størrelsen er vel cirka 60 cm bred og 90 cm høj - hvad vil det ca. koste at lave 5 stk. af dem?

Lavpris

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:44
Dato: 24-04-2007 21:25:52
Forfatter: Lavpris
Tak for svarene - det lyder jo ganske godt.

Jesper - størrelsen er vel cirka 60 cm bred og 90 cm høj - hvad vil det ca. koste at lave 5 stk. af dem?

Lavpris

Hej,

Har lige set på dankort-logoet, og den kan ikke blive 60x90cm. Dog kan jeg lave en på 60x109cm eller 50x90cm, til en god pris, men er dog meget i tvivl om hvad du vil have? Du skriver selv at det skal være til et a-skilt, så kunne jeg forestille mig at du vil have folie/klistermærke? eller vil du evt. have det monteret på en plade?

Edit; Har lige sendt dig en pb med yderligere information - så kan vi tage forhandlingen der.

// Jesper Skov

Tilmeldt 27. Mar 07
Skrevet kl. 21:51
Hej Jesper

50x90 lyder OK, og det skal bruges til at montere på en plade...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)