Er der nogen, der ved hvor jeg kan få fat i et skilt med et stort Dankort-logo? Det skal bruges til et "A-skilt" foran en kræmmerbod. Jeg har kontaktet PBS, og de har kun nogle klistermærker på 10*15 cm som jeg har bestilt en masse af, men det ville se bedre ud, hvis jeg kunne få fat i et stort skilt... Lavpris |
Dankort logo på stort skilt
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Ethvert kopicenter med respekt for sig selv kan printe det ud for dig i det format du søger (A2?). |
Jeg kan levere et flot skilt til dig. Send mig en mail på jesper@qtag.dk med dine krav og hvilken størrelse det skal være ;-) |
// Jesper Skov
Jesper - størrelsen er vel cirka 60 cm bred og 90 cm høj - hvad vil det ca. koste at lave 5 stk. af dem? Lavpris |
Dato: 24-04-2007 21:25:52 Forfatter: Lavpris Tak for svarene - det lyder jo ganske godt. Jesper - størrelsen er vel cirka 60 cm bred og 90 cm høj - hvad vil det ca. koste at lave 5 stk. af dem? Lavpris Hej, Har lige set på dankort-logoet, og den kan ikke blive 60x90cm. Dog kan jeg lave en på 60x109cm eller 50x90cm, til en god pris, men er dog meget i tvivl om hvad du vil have? Du skriver selv at det skal være til et a-skilt, så kunne jeg forestille mig at du vil have folie/klistermærke? eller vil du evt. have det monteret på en plade? Edit; Har lige sendt dig en pb med yderligere information - så kan vi tage forhandlingen der. |
// Jesper Skov
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)