Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning i forhold til opstart/konvertering af firma søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er ved at starte en ny virksomhed op og har på nuværende tidspunkt brug for noget rådgivning til forskellige udfordringer, jeg står overfor. Heriblandt konvertering af eksisterende firma til ny virksomhedsform, udarbejdelse af kontrakt for overdragelse af rettigheder af et eksisterende produkt, mulige partner forhandlinger både i forhold til Angel investorer og partners in crime.

Først lidt om mig og baggrunden for min situation. Jeg er studerende på DTU, hvor jeg læser Telekommunikation. Jeg vendte i sommer hjem fra et års ophold i USA, hvor det gik op for mig, at jeg brændte for at være med til at bygge et firma op fra grunden. Jeg gik derfor ret hurtigt i gang med at finde ud af, hvordan jeg kunne forberede mig på dette mens jeg gjorde mit studie færdigt. Jeg bestemte mig for at oprette mit eget firma og blive hyret som konsulent i stedet for at være ansat, der hvor jeg har haft arbejde de sidste 7 år.

Jeg startede derfor pr. d. 1. oktober mit eget firma, Z Works, og valgte efter nogen overvejelse at starte det som en enkeltmandsvirksomhed, da jeg mest anså det som en mulighed for at lære lidt mere om at drive virksomhed. Jeg har desuden i det firma, hvor jeg har været ansat været med til at udvikle et Email marketing produkt, som de ikke rigtig benytter. Jeg fik derfor ideen at jeg ville sælge dette selv og samtidig lære mig selv en masse om salg og marketing. På dette tidspunkt anså jeg det hele for at være et lille hobbyprojekt ved siden af mine studier.