Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rådgivning i forhold til opstart/konvertering af firma søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg er ved at starte en ny virksomhed op og har på nuværende tidspunkt brug for noget rådgivning til forskellige udfordringer, jeg står overfor. Heriblandt konvertering af eksisterende firma til ny virksomhedsform, udarbejdelse af kontrakt for overdragelse af rettigheder af et eksisterende produkt, mulige partner forhandlinger både i forhold til Angel investorer og partners in crime.

Først lidt om mig og baggrunden for min situation. Jeg er studerende på DTU, hvor jeg læser Telekommunikation. Jeg vendte i sommer hjem fra et års ophold i USA, hvor det gik op for mig, at jeg brændte for at være med til at bygge et firma op fra grunden. Jeg gik derfor ret hurtigt i gang med at finde ud af, hvordan jeg kunne forberede mig på dette mens jeg gjorde mit studie færdigt. Jeg bestemte mig for at oprette mit eget firma og blive hyret som konsulent i stedet for at være ansat, der hvor jeg har haft arbejde de sidste 7 år.

Jeg startede derfor pr. d. 1. oktober mit eget firma, Z Works, og valgte efter nogen overvejelse at starte det som en enkeltmandsvirksomhed, da jeg mest anså det som en mulighed for at lære lidt mere om at drive virksomhed. Jeg har desuden i det firma, hvor jeg har været ansat været med til at udvikle et Email marketing produkt, som de ikke rigtig benytter. Jeg fik derfor ideen at jeg ville sælge dette selv og samtidig lære mig selv en masse om salg og marketing. På dette tidspunkt anså jeg det hele for at være et lille hobbyprojekt ved siden af mine studier.

Nu 2 måneder efter er ambitionerne vokset væsentligt. Jeg har kontakt til 2 personer som muligvis vil skyde penge i det. Jeg har en mundtlig aftale om at jeg kan få lov at overtage det førnævnte produkt. Jeg har muligvis et par personer, der måske vil være interesseret i at være med til at starte dette op som et seriøst projekt. Desuden har jeg haft kontakt til flere personer, som jeg håber på vil være med som advisory board for projeket.

Da det ikke længere bare er et hobby projekt er jeg derfor også nødt til at få min virksomhed sat ordentlig op dvs. et enkeltmands firma er ikke længere den rigtige selskabsform. Jeg har desuden brug for at løse alle de kontraktlige udfordringer som jeg nævnte i starten.

Jeg søger derfor nogle, der er interesseret i at rådgive mig med dette. Allerhelst vil jeg gerne finde en person, som jeg kan få et langsigtet profesionelt samarbejde med i forhold til dette projekt. Jeg forventer ingen filantropi her og betaler gerne for ordentlig rådgivning.

Jeg vil derfor gerne inviterer på frokost eller en kop kaffe til en uforpligtende snak, hvor jeg kan præsentere mit projekt og I kan finde ud af, om det ville være interessant for jer at samarbejde med mig. Jeg er bosiddende i Københavns området, så jeg foretrækker, at det er nogle fra området eller som kan mødes med mig der.

Kontakt mig gerne direkte på jsp@zworks.dk eller tlf. 20 10 41 71.

Med venlig hilsen

Jesper S. Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Har sendt dig en PM.

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)