Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min pakkekalender til at forstå?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat en pakkekalender op på min webshop www.megamerchandise.dk og lagt regler ud på Facebook.

Nu kører jeg Facebook ads for at gøre opmærksom på det, hvilket har givet et super resultat allerede på 1.dagen Smile

Jeg har haft lidt udfordringer med at vælge den rette landingpage da den både skulle beskrive reglerne for deltagelse og være indbydende at se på - jeg har valgt forsiden...men er det mon en god ide?

--
Med venlig hilsen

Henrik B. Jacobsen
www.MegaMerchandise.dk

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 10:34

Hej Henrik

Tillykke med din førstedags succes, håber den fortsætter!

Jeg skal ikke diktere hvor din landingpage skal være, men jeg ville nok lave en side der KUN beskriver hvad din pakkekalender går ud på og hvordan man tilmelder sig. Jeg ville tage udgangspunkt i, hvad er det jeg vil have de besøgende til, og i dit tilfælde handler det jo om at tilmelde sig. Derfor synes jeg, det virker rodet og uoverskueligt, at klikke ind på din forside og skal skælne i mellem det DU vil have mig til lige nu og alle de andre muligheder jeg har. Kan du følge mig?

Håber du kan bruge mine tanker til noget...

Mvh.

Søren Lander 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 17:40

Hej Søren, tak for dine kommentarer - jeg er helt enig i dine betragtninger, og vi arbejder på at få lavet en bedre landingpage som ikke indeholder så mange forskellige budskaber.

Mvh.

Henrik

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)