Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anderledes playstatin kontroller til indkøbspris....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg er ved at købe nogle bodypads hjem, og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der er interesseret i at teste dem for mig. Skal da nok også selv prøve en, men vil også gerne 2-3 udefra kommendes mening..

Læs mere om dem på www.bodypad.dk

Hvis det er muligt vil jeg gerne høre fra en med en playstation 1, 1-2 med en playstation 2 og hvis det kunne lade sig gøre så en der har både en 2 og en 3.. Grunden til dette er at jeg endnu ikke er helt klar over om den virker optimalt til playstation 3, og derfor vil testpersonen der har en playstation måske ikke kunne bruge den. Derfor vil det være fint hvis han/hun istedet kunne bruge bodypadden på sin playstation 2.

Salgsprisen er på 399 kr, men jeg vil istedet give den til mine testere for 199 kr. Synes jeg absolut ikke er dyrt.

Interresseret så svar på denne tråd. Husk at skriv hvilken type playstation i/du har, samt hvilke spil du har der findes på liste over kompatible spil. (kan ses her http://www.bodypad.com/eng/Games.php)

Jeg vil meget gerne hvis nogle af jer evt. har børn i alderen 12-18 år.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 22:33
Mangler stadig en person med en playstation 2...
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:42
Jeg har en PS2 jeg bruger engang i mellem..

Men jeg køber ikke mere udstyr til den....

Jeg vil gerne hjælpe dig med at teste dit produkt, som du får retur et par uger efter.

Skriv hvis det har interesse..

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Skrevet kl. 07:35
Ellers tak.

Leder stadig efter 1 person med en playstation 2. Betingelserne er som skrevet i den første besked
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)