Hej Amino'er! Jeg har de sidste 6 måneder arbejdet på et koncept inden for motion, og fornyligt kunne jeg konkludere at konceptet er 95% på plads. Jeg har fået mine tilladelser fra kommunen til at afholde mit koncept(2 juni 2012), og er nu klar til at tage hul på næste kapitel. Det drejer sig primært om markedsføring, samt at anskaffe sponsorer(udvikle sponsorbrochure, deltage i møder), som er en nødvendig kilde for dette koncept. Desuden er der en del planlægning op til, under og efter d. 2 juni, som skal udarbejdes. Jeg har netop modtaget første udkast af den hjemmeside jeg har bestilt. Desuden har jeg fået taget en masse professionelle billeder, som er ved at blive lavet til en kort introduktiosvideo(udkast er udfærdiget). jeg synes selv det er utroligt spændende arbejde, men med et fuldtidsjob ved siden af, er det en for stor mundfuld. jeg søger derfor en partner(evt. medejer), som har lyst til at tage hånd om dette projekt. Du vil selvfølgelig få del af overskuddet, men det er noget vi forhandler os frem til.(din rolle/arbejdsbyrde) Krav til dig: 21+ Præsentabel, samt god skriftligt/mundtlig. Bo i kbh, eller omegn. Erfaring med markedsføring. Dyrker en form for motion(ja det er et krav, da dette medføre et bedre produktet). Gerne erfaring med at anskaffe sponsorater, eller i hvertfald at kontakte virksomheder i anden sammenhæng. Plusser: Redigering af hjemmesider. Sport/motion på højt plan. Lyder det som noget for dig, så send mig en kort ansøgning på: elming87@gmail.com Lige lynhurtigt om mig: 24 år, fra Vesterbro, HTX eksamen, kampsoldat afghanistan 2009, uddannet patruljesoldat ved jægerkorpset 2011. |
Hej Morten,
Har sendt dig en mail, synes det lyder som et utrolig spændende projekt, og jeg er selv ret aktiv indenfor sport, da jeg løber en masse.
Mvh.
- Allan