Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår giver I jer selv iværksætter "kvalitetstid"...??

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 101
Fra  Juncher Design Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino's

Gik lige og tænkte på, hvornår I, som iværksættere, giver jer tid til at tænke over nye idéer, udvikling af nuværende virksomhed, ja alt som har med iværksætteri at gøre...??

Man har jo ofte en skemalagt hverdag med møde, arbejde osv. og så kan det tit være svært, at få tid til at arbejde med nye tiltag.

Til daglig er jeg temmelig presset, specielt lige pt, hvor jeg bygger et nyt (stort) hus ALENE (LÆS: HELT ALENE - har sågar selv muret huset, trods dét, at jeg ALDRIG har prøvet at mure før!) og det tager det meste af min tid, hvilket det har gjort i snart 2år, MEN der er lys for enden af tunnelen, for regner med at have det færdigt om godt 1/2år - YES! Big Smile

Her er så lige et bette "snapshot" fra dagens arbejde på huset til de interesserede... ;)

Nå, nok om husprojektet, som tager al min tid...

Udover husbyggeriet, driver jeg en bilhandel, hvor jeg importerer biler fra Tyskland, som jeg sælger her i Danmark. Denne bilforretning tager dog ikke alvereden af min tid, da det er et lille enkeltmands geschäft, som kun beskæftiger undertegnede og mine biler bliver primært solgt over nettet, så det er jo mest ventetid min dagligdag går med. Pt er jeg så ved at få udviklet et par online koncepter, som jeg er meget spændt på at få ført ud i livet. Har aldrig haft med online business at gøre, så er jo ret grøn her, men spændende, det er det...

Nok om min hverdag og manglende tid...

Personligt, så er min favorit app på min kære iPhone 'Notesblokken', den bruger jeg estimerede 5-10 gange dagligt. Dette kunne være hvis jeg kommer i tanke om en ny idé, et nyt koncept, en lille opfindelse, whatever! Så noterer jeg lige hurtigt ned i stikord i Notesblokken - ellers glemmer jeg det simpelthen! :)

Tit og ofte føler jeg mig ikke "klar" til at give en idé den opmærksomhed, som den fortjener og gemmer den så væk til et andet tidspunkt, hvor jeg har tid og overskud. Sommetider kan jeg tænke, at jeg har lyst til at tage et par dage fri fra byggeprojektet, blot for at få tænkt og udviklet lidt på alle mine idéer, meeen det bliver huset vist ikke færdigt af! ;)

Nå, men for at vente tilbage til emnet, så er tidspunktet hvor jeg tager mig kvalitetstid til at tænke, udvikle og vurdere nye koncepter, når jeg ligger i sengen om aftenen, inden jeg skal sove. På det tidspunkt kobler jeg virkelig fra og føler, at jeg har den halve eller hele time der skal til, for at "modne" disse nye tanker og idéer. Dette kan dog have sine ulemper, i og med, at hvis man kommer på en idé, som man sys er helt uovertruffen (hvilket man tit er tilbøjelig til at tænke hver gang... Big Smile ), ja så kan man godt ligge en 4-5 timer og tænke, fordi man simpelthen ikke har tid til at sove...!! :)

Nå, fortæl lidt om hvornår I giver jer selv tid til at være iværksættere og jeg vil spændt være med på en lytter... 

Hav en rigtig fornuftig dag derude!

Venligst

Ruben - eller byggemand Bob, om man vil... ;)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)