Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords kupon kort, værdi 400kr, gives væk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg i år købte mit domæne fulgte der et Google AdWords kupon kort til en værdi af 400kr med i købet.

Da jeg ikke kan nå at bruge dette i år, gives det hermed væk.

Jeg tager den fulde beslutning for, HVEM som skal have den, af dem som melder sig, at de kan bruge den.

Det eneste jeg kræver, er at man kommer med en argumentation for, hvorfor lige netop du/I skal have den.

Der er dog desværre nogle betingelse som stilles fra googles side:

Kun gyldig for nye Google AdWords-kunder, der selv styrer deres konti. Aktiveringsgebyret (på nuværende tidspunkt 40 DKK) fratrækkes kampagnekreditten. Annoncører vil blive afkrævet betaling for annonceomkostninger, der overstiger kampagnekreditten. Med forbehold for godkendelse af annoncer, gyldig registrering og accept af Google AdWords Programs standardbetingelser og -vilkår. Kampagnekreditten kan ikke overdrages og må ikke sælges eller byttes. Google Inc. kan til enhver tid og af hvilken som helst årsag trække tilbuddet tilbage. Én kampagnekredit pr. kunde. Kampagnekreditten skal anvendes inden for 14 dage efter oprettelsen af din Google AdWords-konto. Udløber 31.12.2010.

Kupon udløber d. 31/12/2011

Blandt dem som har meldt sig, bliver der udtrukket en "vinder" på SØNDAG d. 4/12-2011

Håber der er en Amino som kan bruge denne kode.

Hilsen
Per Rathgen 

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 21:24

Man kan også blot kontakte Google og få en Google AdWords kupon til værdi, 650 - 1200 kr.

Johannes

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:27

Nu er det ikke for at øddelægge indlægget her, men jeg du kan få 400kr,- til Google Adowrds GRATIS her på amino

Step by step:

• Gå til Amino.dk
  • Scroll lidt ned, under de ti nyeste indlæg.
  • Tryk på Googles logo
  • Bum.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:29

Per Rathgen:

Da jeg i år købte mit domæne fulgte der et Google AdWords kupon kort til en værdi af 400kr med i købet.

Da jeg ikke kan nå at bruge dette i år, gives det hermed væk.

Jeg tager den fulde beslutning for, HVEM som skal have den, af dem som melder sig, at de kan bruge den.

Det eneste jeg kræver, er at man kommer med en argumentation for, hvorfor lige netop du/I skal have den.

Der er dog desværre nogle betingelse som stilles fra googles side:

Kun gyldig for nye Google AdWords-kunder, der selv styrer deres konti. Aktiveringsgebyret (på nuværende tidspunkt 40 DKK) fratrækkes kampagnekreditten. Annoncører vil blive afkrævet betaling for annonceomkostninger, der overstiger kampagnekreditten. Med forbehold for godkendelse af annoncer, gyldig registrering og accept af Google AdWords Programs standardbetingelser og -vilkår. Kampagnekreditten kan ikke overdrages og må ikke sælges eller byttes. Google Inc. kan til enhver tid og af hvilken som helst årsag trække tilbuddet tilbage. Én kampagnekredit pr. kunde. Kampagnekreditten skal anvendes inden for 14 dage efter oprettelsen af din Google AdWords-konto. Udløber 31.12.2010.

Kupon udløber d. 31/12/2011

Blandt dem som har meldt sig, bliver der udtrukket en "vinder" på SØNDAG d. 4/12-2011

Håber der er en Amino som kan bruge denne kode.

Hilsen
Per Rathgen 

Hej Per

Nu er der ikke noget nyt i google adwords "gratis" kuponer der kan hidse os op herinde,

går jeg i postkassen nu, ligger der nok en mere

så "vinderen" kan nok nå at få et par stykker mere inden Søndag.

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Skrevet kl. 21:29

Hassan Aziz:
Nu er det ikke for at øddelægge indlægget her, men jeg du kan få 400kr,- til Google Adowrds GRATIS her på amino

Nårh, vidste jeg ikke, så går de bare til spilde istedet, jeg kan ikke brug den anyways.. :P 

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Johnny Nielsen:

Hej Per

Nu er der ikke noget nyt i google adwords "gratis" kuponer der kan hidse os op herinde,

går jeg i postkassen nu, ligger der nok en mere

så "vinderen" kan nok nå at få et par stykker mere inden Søndag.

Ja okay, men også postet i samme øjeblik som du har postet dit svar, så vidste jeg ikke at man allerede kunne få det gratis herinde, ville jo bare hjælpe.. :)  Men så lader jeg den bare udløbe istedet :P

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 21:33

Du kan da give dem til den dovne :)

Eller gemme den.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Skrevet kl. 21:38

Hassan Aziz:

Du kan da give dem til den dovne :)

Eller gemme den.

Hehe ja, selvfølgelig, men den udløber den 31/12 - 11 ;)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:08

Jeg vil da med glæde modtage den :) 

Venlig hilsen Jacob Karangi

Peistsales.dk 

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Skrevet kl. 23:52