De sidste 2 år har jeg gået og udviklet lidt på en ide jeg har fået og har løbende arbejdet på at føre den ud i livet , men efter at have læst Martin Thorborg`s nye bog har jeg indset at jeg har lavet samme fejl som mange andre tåber .... 1. Alt for bange for at tage springet og få gjort noget ved det .... alt for mange "hvad nu hvis´er" 2. Bange for at andre skulle stjæle min ide hvis jeg fortalte om den !! SÅ LAD VÆRE MED AT GØRE DET !! ;-) 3. Brugt alt for meget tid på ligegyldige ting som at finde det rigtige domain navn osv. 4. Plus mange andre fejl som Martin også nævner i hans rigtige gode bog - Iværksætter til jeg dør Men nu skal det være slut og i stedet for at fejle som en enmandshær søger jeg nu partnere, ildsjæle, investore som vil hjælpe mig med at bygge min ide op og til det søger jeg en CMS guru , gerne i typo3 da det er gratis og rigtig godt, Flash ekspert med fokus på flv filer mm. og kompetente java / php programmører. Da jeg ikke er så naiv ( og dog ! ) at jeg regner med at i arbejder gratis, er det eneste jeg kan tidbyde en del af vores kommende virksomhed, for som andre kloge hoveder har sagt , "hellere være del af en success , frem for et selvstændig nul ! Og nu til ideen i meget grove træk ! Jeg vil lavet en portal hvor såkaldte alm. folk får mulighed for at sælge deres knowhow. Jeg vil tilbyde en templaten så det er nemt at gå til og indtægten kommer ved at tage en lille procent del af salget. Knowhow`en kunne f.eks. være : a. Lær at spille kendingsmelodien fra mission impossible på keyboard b. Byg en nem trætarresse på en weekend c. Pimp din bil - sådan sætter du et nyt lydanlæg i bilen. d. Lav en flot bryllupsudsmykning med ballonger. e. osv. Da det meste indhold kommer fra brugerne selv er det et overkommeligt projekt og hvis de rigtige "håndværker" findes er der ikke behov for den store investering. Jeg håber meget på at jeg her hos amino finder de rette samarbejdspartner der vil løfte projektet sammen med mig og jeg håber inderligt at folk har respekt for andres ideer, da jeg allerede har investeret meget i projektet. Har bla. sagt mig meget godt betalte job op for at arbejde med ideen. Mvh. Lars Baun |
ildsjæle , arbejdsheste eller investorer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)