Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af mødested på internettet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer at opstarte en side på nettet, hvor en nichebrance kan søge dansk arbejdskraft.

Det skal være muligt at der både kan være dansk og udenlandske arbejdsgivere, der søger dansk arbejdskraft.

Jeg har en del kontakter jeg kan trække i i opstartsfasen, så siden ikke bare står tom, men selvfølgelig er der en del mere der skal klares.

Jeg forventer ikke det skal være en side med det store overskud, det er i første omgang mere for lystens skyld.

Dog forventer jeg at arbejdsgiver giver et beløb for at sætte annonce ind, og at der kommer nogle banner reklamer på siden.

Jeg har en hjælp til opsætning af siden (proff), men jeg mangler lidt svar: Jeg er ikke proff, men kan man selv sætte reklamer ind på ens side, når firmaerne, sender dem til en?

Hvad skal man regne med, at bruge økonomisk til opstart, når man har en proff programmør næsten gratis?

Som sagt jeg er i en lille niche, og forventer ikke det skal være det næste job index, men vil gerne have en lille god side, hvor denne niche kan finde arbejdskraft.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)