Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbrevs design specielt til mobil eller ej

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har ledt lidt efter svar, og vil høre om nogle af I kloge hoveder, har erfaringer eller input. Jeg kan ikke segmentere mine kunder direkte i dem, der læser nyhedsbreve på mobilen og dem der læser på computeren, for der er givetvis en del overlap. Indtil nu har jeg sendt mine nyhedbreve (Mailchimp) ud i et format beregnet til computere, men jeg kan se, at der er en del, der klikker videre fra mobiler. Når jeg ikke kan segmentere helt skarpt, skal jeg så sende ud i et mobil format til alle eller måske lave et design, der ligger lidt imellem de to?

Ulempen ved mobil design: Ser lidt fjollet og skrabet ud på en stor computerskærm

Ulempen ved alm design: Bliver hurtigt ret gnidret på en mobilskærm.

Hvis I har gode råd om, hvordan I gør eller forslag, så tager jeg imod med kyshånd!

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 14:44

Hej Lise 

Bruger selv mailchimp :-) og de har en udmærket løsning på det. http://mailchimp.com/resources/guides/html/mailchimp-mobile/#mobile-friendly-campaigns

Prøv kopier linket ind i browseren. 

Mvh

Babar

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 15:23

Hej Babar

Tak for link! Det løser i hvert fald problemet med nye subscribers. Det er nok værre med de eksisterende, der ikke har haft valget.

Mange hilsener Lise

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:25
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)