|
|
Hej så er I også på... Markus, jeg har sendt PM til dig
Debat
|
|
|
Hej så er I også på... Markus, jeg har sendt PM til dig |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Jeg tilbyder nethandelsløsningen som web-service. Må jeg melde mig unden fanen? Jeg håber på, at nogle af jer bliver mine samarbejdspartnere. |
Chuuuuu
|
vi medler os gerne på webdesign...www.gano.dk.. vores firma hjemmeside er dog ikke helt færdig endnu, da vi er i opstartsfasen. Men den er færdig inden længe.. |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
|
Jamen vi vil naturligvis også gerne melde os under fanerne: SEO, webdesign, e-handel. ReFocus A/S, www.refocus.dk |
|
Sæt gerne os på under - SEO - Webdesign - Advertising |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
Hej Alle, Så er de sidste tilføjet... Moskjær jeg har skrevet dig under SEO, Webdesign og Hosting... Under Advertising har jeg delt op i nogle underkategorier: Foreløbig SEM, Online, Offline, Linkportaler, Affiliate og Reklamebureauer... Hvilken skal du ind under der? Mvh William |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
|
Fra det vestjydske kan du også sætte mit lille webdesign firma på.. MB IT Center Webdesign SEO Hoster også for folk, men køber bare servicen hos andre udbydere ;-) Tilbyder også 3D Cad support og IT kurser... men det kommer vel ikke under kategorier ;-) Mvh/Brian |