|
Hej så er I også på... Markus, jeg har sendt PM til dig
|
Hej så er I også på... Markus, jeg har sendt PM til dig |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Jeg tilbyder nethandelsløsningen som web-service. Må jeg melde mig unden fanen? Jeg håber på, at nogle af jer bliver mine samarbejdspartnere. |
Chuuuuu
vi medler os gerne på webdesign...www.gano.dk.. vores firma hjemmeside er dog ikke helt færdig endnu, da vi er i opstartsfasen. Men den er færdig inden længe.. |
Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer
Jamen vi vil naturligvis også gerne melde os under fanerne: SEO, webdesign, e-handel. ReFocus A/S, www.refocus.dk |
Sæt gerne os på under - SEO - Webdesign - Advertising |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Hej Alle, Så er de sidste tilføjet... Moskjær jeg har skrevet dig under SEO, Webdesign og Hosting... Under Advertising har jeg delt op i nogle underkategorier: Foreløbig SEM, Online, Offline, Linkportaler, Affiliate og Reklamebureauer... Hvilken skal du ind under der? Mvh William |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Fra det vestjydske kan du også sætte mit lille webdesign firma på.. MB IT Center Webdesign SEO Hoster også for folk, men køber bare servicen hos andre udbydere ;-) Tilbyder også 3D Cad support og IT kurser... men det kommer vel ikke under kategorier ;-) Mvh/Brian |