Hej Aminoer jeg er en ung frisk fyr på 21.. jeg har hvadet Bruger af amino et par måndler nu og har lært meget af diverse Debater men nu er tiden kommet til at jeg selv starter en Debat og får noget Hjælp/Rådgivning som jeg kan bruge og andre. Sagen er den at jeg er Fritids Designer/udvikler inden for et bredt område: og jeg har et del Procjekter der ligger på skrivebordet og samler støv men har Besluttet mig for at gå vider med et af dem tage patent på det og tage skridtet vider da jeg virkelig tror på det. produktet kan jeg ikke sige så meget om da det ikke er offentligtgjort eller patent inu men kan give et lille hint at der er inden for Møbelbrancen: og derfor har jeg brug for vejledning og Rådgivning da jeg kun har Arbejdstegninger i 3D mm mål og Tekst Dokumenter om det. da det ikk findes på market skal jeg have det ren tegnet af en MøbelaArkitekt og det skal igemmen en form for Udvikling process kunne jeg forestille mig..? og kunne forestille mig jeg også skulle have noget med en NDA at gøre ? for ikke at snakke om en prototype og så muligvis en investore for at få det produceret til sidst og sat på gaden :D så hva gør jeg aminoer ? når jeg kun har Arbejdstegninger i 3D/Dokumenter med Beskrivelse og ider af Produktet: MVH: Daniel |
Hej Daniel
Skriv til Preben3d@gmail.com