Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette korrekt seo tekst?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg er ret ny indenfor SEO, men jeg skal jo starte et sted, så nu har jeg for første gang prøvet at skrive en salgstekst med SEO for øjnene.

Det drejer sig om teksten til vores ny elcykel. Elcykel er det vigtige ord Smile

Jeg har derfor inkluderet ordet elcykel i url, i titel, som H1 H2 og H3 overskrift samt i brød teksten.

Er det korrekt fremgangsmåde??

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det ser som udgangspunkt fornuftigt ud i mine øjne (der er selvfølgelig altid noget mere at gøre), men du burde kigge på dine titletags, da det vigtigste ord er elcykel, så kan du med fordel få trukket netop det ord mere til venstre i din titletag, da google læser fra venstre mod højre, og prioritere ligeså.

Nu røg jeg vidst væk fra dine tekster :)

Mvh Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange folk vil søge på elcykel, hvor mange på el-cykel og hvor mange på el cykel? Skal der egentlig ikke tages hensyn til alle tre varianter?

I princippet kunne man tage elektrisk cykel og elektrificeret cykel med...

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange folk vil søge på elcykel, hvor mange på el-cykel og hvor mange på el cykel? Skal der egentlig ikke tages hensyn til alle tre varianter?

I princippet kunne man tage elektrisk cykel og elektrificeret cykel med...

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvor mange folk vil søge på elcykel, hvor mange på el-cykel og hvor mange på el cykel? Skal der egentlig ikke tages hensyn til alle tre varianter?

Det kan du jo bruge Googles søgeordsværktøj til :)

Der skal tages hensyn til ALT! man burde også kigge på om et sødt ord som "køb" og "billig" skal prioriteres osv osv osv.... 

SEO er et fuldtidsjob :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

eldrevet

cykel med hjælpemotor

Det smarteste seomæssigt er hvis du kan lave en fornuftig tekst til hvert af alle ord der relaterer til el-cykel. Istedet for at tænke alle ind i samme tekst

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Jakobsen:

Hej Morten,

Det ser som udgangspunkt fornuftigt ud i mine øjne (der er selvfølgelig altid noget mere at gøre), men du burde kigge på dine titletags, da det vigtigste ord er elcykel, så kan du med fordel få trukket netop det ord mere til venstre i din titletag, da google læser fra venstre mod højre, og prioritere ligeså.

Nu røg jeg vidst væk fra dine tekster :)

Mvh Thomas

Hej Thomas.

Betyder det at der hellere skal stå www.icykel.dk/elcykel/xxx ?

I så fald er det da ret nemt at ændre :=)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jo el cykel, elektrisk cykel, el cykel osv. er da også relevante, men så vidt jeg kan se ud fra søgeordsværktøjet, så er elcykel det der bliver brugt mest....

Jeg har også lidt svært ved at se hvordan jeg rent praktisk skal kunne bruge alle kombinationerne. Det kan måske godt lade sig gøre, men det vil godt nok se fjollet ud og kunderne vil jo tro at jeg er på piller...... Så jeg tænkte at det er vigtigere i første omgang at fokusere på det ord der er vigtigst, og så gentage det. Er det forkert?

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)