Jeg skal have designet/udviklet en hjemmeside og dertil søger jeg en dygtig webdesigner/programmør, der samtidige kan udvikle et bookingsystem til mig på hjemmesiden.
jeg eren softwaredevelopper.Jeghar lang erfaring medasp.netog PHP. Jeg haren grafik/ web-designer .. Jeg kanarbejde på opgaven Jeg serfrem til atse detaljerne fordin opgave.
Reklamebanken vil gerne hjælpe dig, kan du fortælle mere om dit projekt.
vi forslår betalingsform hvor du betale lidt som start udgifter og løbende betaler over 4 gange end til siden er helt færdig. det er den billigste form for dig da vi kan sikre os penge. derudover kan vi tilbyde en abonetform hvor vi tilbyder support løbende.
Hvor er du i landet, skal bruge en der er i Hovedstadsregions området, der jeg selv er der fra og vil gerne have et tæt samarbejde i udviklingen af hjemmesiden.
Tak for den hurtige respons, vil meget gerne fortælle om mit projekt, men det skal være ansigt til ansigt.
Har været inde på jeres hjemmeside og kan se i befinder jer i Jylland, det er lidt for langt væk for mig da jeg søger nogen jeg kan arbejde tæt sammen med.