Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder eller gør det selv

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Thomas kan vel aflevere sin udvidede selvangivelse helt på linje med andre med enkeltmandsfirmaer, de nye regler omfatter jo kun mindre ApS-er: http://anettesand.dk/2007/01/22/lille-aps-kan-vi-spare-revisoren-v%c3%a6k/


Til den stort set enige front, der siger outsourcing vil jeg sige, at det kommer an på, hvilken type iværksætter man er: For dem, der har mulighed for at sparke god gang i salget ved at frigøre tiden og i øvrigt har styr på de grundlæggende mekanismer i økonomien: Ja.

Men ikke alle iværksættere har det sådan. For nogle iværksættere er det en rigtig god idé at være til stede, mens bogføringen bliver udført, fordi man så samtidig kan lære lidt om, hvordan sammenhængen er i alle spørgsmålene om fradragsberettigede udgifter, mellemregninger og private indskud, blandede driftsmidler, udlandsmoms og hvad der ellers kan være af emner af interesse. Og endelig er der nogle, som vælger at lære at gøre det hele selv - om ikke andet så fordi man bliver en bedre bruger af regnskabsservice, når så tiden kommer til at sende regnskabet ud i byen.

Så outsourcing er en god løsning. For mange men ikke for alle.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel!

 

Jeg forstår ikke, hvorfor du taler om revision i et enkeltmandsfirma.

 

Det må da være en tanketorsk eller?

 

/Peter

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas!

 

Jeg er "en af slagsen" - og det er jo en god måde, du klarer hverdagen på - at du kan sende en gang i kvartalet til bogholderen, vil gøre livet lettere for dig!

 

Hvis ikke du har fundet en endnu, så er du velkommen til at kontakte mig:

 

HeiPa Bogholderi og Administration

Heidi Jacobsen

Telefon: 2166 5007


CVR: 29703876

Tilmeldt 11. Jun 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas.

 

Kender godt siturationen med at starte som selvstændig og finde ud af hvad en revisor koster.

 

Jeg har summasummarum på min pc, for jeg lavet min mands regnskab og vel i fremtiden blive selvstændig som regnskabes holder. Så jeg er faktisk på udkig efter et lille firma, som jeg kan lave ved siden af mit fuldstidsjob som regnskabsaaistens for et it fima.

 

Du må jo skrive, hvis det har fanget din interesse

 

Med venlig hilsen

 

Jeanett Marquart

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)