Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Næsten total udeblivelse af leads i november

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

nu har jeg søgt og søgt, og er kommet til den konklusion at jeg ikke selv kan finde ud af om jeg bare er paranoid eller der kan være noget om snakken, for der er mange indikationer på der er noget om snakken.

Sagen drejer sig i alt sin enkelthed omkring en række affiliate sider jeg har kørende, de giver (eller gav) et rigtigt godt afkast og har gjort det konstant i en længere (over 1 år).

Men så pludselig når vi d. 6. november 2011, og der kommer mit sidste salg, efter 3 dage bliver jeg irriteret, efter 7 dage mistænksom, efter 14 dage lettere vanvittig og efter 20 dage slår jeg i bordet og siger fandme nej... så jeg får fat i 4 tilfældige venner der bliver guidet ind på et site og køber noget de kan bruge. Så langt så godt. 

Problemet består i at der fortsat står 0 kr. den dag, nada, zip, ikke engang en øre tjent, beløbet skulle samlet set have været 6.000 kr. inkl. moms, men der står så sandelig 0 kr.. med fråde om munden skriver jeg til affiliate udbyderen om salg nummer 1, og får et halvfesent svar retur, der ikke løser noget.

Det er nu over en uge siden jeg indledte en dialog omkring det første lead, og jeg har forgæves forsøgt at få en afklaring, der er ikke kommet en rettelse eller noget.

Så nu inden jeg går igang med et stort projekt og udvikler min egen løsning i ren frustration og paranoia, er der så andre der har oplevet en stor udeblivelse af leads/salg her i november? Der kommer de sædvanlige kliks, trafikken på siderne er stigende og alt ser fint ud, bare ikke indtjeningen. 

Det kan være julen, krisen eller andet der får folk til at holde igen, men så ville de da for hulen ikke søge så specifikt på Google efter en løsning :-)

Overstående er ikke ment for at bringe en stemning i kog, men jeg er edder rasende over at se en forretning kan lægges ned og så selv se at salgene udebliver ved at teste. Jeg er yderst tilfreds med min affiliatepusher, og de gør det så sandelig godt, men statistisk set så burde det ikke kunne ske, det er lige før jeg spiller Lotto oven på det her.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 14:09

Ville da gerne have info om hvilke netværk hvor disse problemer er så vi kunne få det tjekket om det også gælder os andre.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:17

Jeg vil ikke udstille den pågældende, da det kan bero på en fejl eller tendens i markedet jeg ikke kender noget til.

Men hvis vi nu tjekker op på klikprisen vi har fået i november, kontra de foregående 12 måneder, er der så en forskel generelt set? 

Jeg er forbavset over salget er gået helt væk, især når man ser på hvor mange klik der kommer.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 20:45

Ja mystisk nok så er der åbnet for sluserne igen her kl. 16:30 og nu kommer der leads igen... 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)