Er der en som kan føre til mig nogen side, hvor man kan få råd og vejledning, når og inden man tager ud til en 'måske' ny kunde. I mit sted fremgår det min brand under textil branchen, som jeg gerne ud i fysiske butikker med. Jeg har lige nu fat i to steder, hvor det er bekendte, som gerne vil have det ind. Men jeg tænker, at skal jeg udvide horisonten med flere butikker, så kræver Er der en som kan føre til mig nogen side, hvor man kan få råd og vejledning, når og inden man tager ud til en 'måske' ny kunde. I mit sted fremgår det min brand under textil branchen, som jeg gerne ud i fysiske butikker med. Jeg har lige nu fat i to steder, hvor det er bekendte, som gerne vil have det ind. Men jeg tænker, at skal jeg udvide horisonten med flere butikker, så kræver det uden tvivl at have lidt flere kort på hånden og gode råd i baglommen, til hvad jeg skal være forberedt med og på. :-) det uden tvivl at have lidt flere kort på hånden og gode råd i baglommen, til hvad jeg skal være forberedt med og på. :-)