Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et personlig projekt, blev til et væsentlig større projekt (Vægttab)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej kære aminoer.

Nogle af jer har måske tidligere læst mine tråde om mit væggtab herinde. Det hele har udviklet sig i en vanvittig hastighed, at jeg knap nok selv har kunne følge med. Jeg føler lidt jeg skylder folk herinde en opdatering omkring mit personlige projekt der har udviklet sig vanvittigt!.

Jeg har som sagt tidligere været igennem et større vægttab, der har påvirket mit liv fuldstændig vanvittigt. Jeg valgte at tage sagen i egen hånd, da jeg tidligere har haft 3 større fiaskoer med vægttab hvor jeg har fået professionel hjælp.

Nu har jeg så kunne mærke hvad det har gjort for mig, mit helbred, min fysik, og ikke mindst min psyske (selvværd, selvtillid mm) er blevet så meget bedre at det ikke kan beskrives.

Da jeg for 3-4 måneder siden, sagde til folk at jeg ville skrive en bog for at hjælpe andre, grinte folk af mig. Jeg har aldrig været den dygtigste i skolen, og aldrig skrevet en stil der var længere end 2-3 sider. At jeg så lige pludselig ville skrive en bog, var der ingen der troede på det.

Nu sidder jeg så her og har en bog der fylder 170 sider, og i øjeblikket bliver der kørt korrektur for alle pengene. Jeg har også holdt et foredrag? hvem havde lige set det komme, det var der ikke mange der havde.

Alt dette var aldrig blevet en realitet hvis det ikke havde været for amino!, herinde fik jeg så god feedback at jeg valgte at klø på. Mit mål er simpelt, lave en god bog alle kan have råd til. Så de tilbud jeg har fået fra de forskellige forlag er blevet afslået først og fremmest fordi de vil have 80% og ikke mindst fordi bogen skal koste den anden side af de 200 kr!, hvilket er imod mit koncept, med at det skal være en bog alle har råd til!

Havde det ikke været for amino, havde jeg ikke fundet alle de fantastiske mennesker, der frivilligt har valgt at støtte op om mit projekt!, de skal have en klapsalve (klap klap)

Det her er nok blot endnu en succes historie amino kan takkes for. Men i har været til stor hjælp! og i er nok ikke færdig for at hører fra mig endnu!

Kunne i tænke jer at vide en smule mere så tjek:

http://www.facebook.com/#!/TyksakNejTak

Eller også på min hjemmeside

www.tyksaknejtak.dk

Har i nogle spørgsmål omkring mit vægttab, jamen så skal i bare spørge jeg svarer på alt :).

Tusinde tak :),

ps. Jeg modtager da gerne feedback på mit lille personlige koncept.

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Hvor er det pisse fedt  gjort - det er virkelig en "fed" kamp som du har vundet... og det mener jeg sku!

Det kan du være stolt af!

/ Smith

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)