Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konkurrence - Hjælp Amino

Side 1 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 05:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære venner

Vi vil gerne have at Amino's services kommer lidt højere op på Google.
For det første vil det hjælpe flere iværksættere og dertil vil de flere besøgende give en bedre økonomi i Amino.

Så..

For hver af disse services:

* Debat
* Freelancer
* Lokalebørs
* Virksomhedsbørs
* Buzz

Vil vi præmiere den der kommer med det bedste SEO råd.
Vinderen får Amino Plus i 1 år, evt. lagt oven i bestående abb.

Vi har sikkert glemt et eller andet teknisk, eller fokuseret på forkerte ord etc. og det skal vi have rådet bod på.
Så kom gerne med dine ideer til hvad vi kan gøre bedre.

Skriv dine råd her i debatten.

Jeg håber du vil hjælpe os.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Indeksering barriere, tekst der går igen få det sorteret, hvis det er tilfælde.

Google er glad for tekst, så mere tekst. evt opret undersider til hver emne der bliver tilbud på Aminp, så brugerne ikke bliver irriteret over det meget tekst

Lige til sidst - flere link, skaffe gode kvalitetsbevidste links der har høj værdi, 

Få evt en gruppe af folk til at blogge noget mere så de kan smide links ud

Det val alt for mig 

Kilde: youtube EM

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,9 stjerner givet af 14 person

Jeg har det perfekte forslag til "linkbait". Den er 100 % bulletproof, men virker:

"Amino arrangerer en Koranafbrænding"  - Det skal være med pressemeddelelse, youtube, livestream osv.

@ Martin - 1 års gratis PLUS til Folmand  - TAAAAAAAAAK !   Amino skal nok forberede sig på at opgradere servere midlertidigt! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

videoer er ikke gjort meget ud ad og de enkle på siden er glemt titler og tags og en god interne struktur med jeres kerne ord i

videoer i hver kategorier i laver det , der kommer de korrekt titler tags i , såsom

debat titler og tags iværksættere debat seo hjælp , gratis forum gerne mere end en video

freelancer titler og tags webmaster hvad levere hver enest skal nok mere end en video til

buzz videoer omkring virksomheder oprettelse

virksomhedsbørsen videoer omkring salg af virksomheder

billeder skal lige så gives det samme

buzz

virksomhedsbørsen

freelancer

debat

bruger giv den mulighed skriv de links til steder de kan lave videoer oploade på siden

rabat folk elsker råd men ingen har råd video bruger , derved få aftale en gerne tager lidt billige flere vil ligge på siden derved

lav ved video et kode links derved vis andre ligger på egen side linker de til dig vis bruger dig skal alle linke til dig det er din video og vis alt peger på dig er din video vigtigste med de titler og tags

standard udnyt de tæt ved 67 tegn  kan give par klik mere og ændre gerne lidt en gang imellem hver ½ år f.eks

wiki side mangler indhold alt skal have gerne billeder video og mere tekst , der mangler indhold der.

få mere personlig blogs gerne egen farver gerne med sit navn først mikael/amino.dk det virker mere personligt i starten folk vil blogger mere

mangler over alt google plus der er facebook og twitter  jeg tror på google plus begynder at betyde en del mere

søg for forbedre siden mere og mere indhold

få flere indgående links

få mere siden i medierne

lav reglerne ikke for misvisende titler jeg synes der skal mere styr på siden , jeg kan se et par titler gav lidt mystisk debat en gang imellem for mange misforståelser i trådene

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror lige jeg følger med i denne tråd :)

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Vi har sikkert glemt et eller andet teknisk, eller fokuseret på forkerte ord etc. og det skal vi have rådet bod på.

Det, jeg oplever på Amino, som jeg faktisk ikke oplever andre steder, er en ofte MEGET langsom indlæsning af siderne - hvilket må skræmme evt. nye brugere væk, som endnu ikke har fået oplevelsen af, at Amino er en rigtig god ressource (og ventetiden værd).

Dernæst vil det gøre brugeroplevelsen bedre, hvis der blev iværksat et intenst fokus på de fejl, man som eksisterende bruger oplever. Jeg oplever desværre alt for mange tekniske fejl og mangler forskellige steder (fejl i editorerne i debatten og Buzz, for ikke at nævne den klassiske Amino-fejl: "Ups, der opstod en fejl" - i editoren på Buzz har jeg ikke adgang til linkfunktionen eller mulighed for at benytte linjeskift i kommentarerne).

Jeg er klar over, at I tester for fejl i forbindelse med introduktion af nye features, men oplever desværre fejlretningen som hullet og stormasket - en kraftig reducering af de fejl vil gøre Amino bedre for alle (også for nye og endnu ikke oprettede brugere).

SEO handler jo også om usability :o)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Folmand:
Jeg har det perfekte forslag til "linkbait". Den er 100 % bulletproof, men virker:

"Amino arrangerer en Koranafbrænding"  - Det skal være med pressemeddelelse, youtube, livestream osv.

Den målgruppe, det vil tiltrække er efter min overbevisning ikke hverken ønskelig eller gavnlig for Amino.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

John Nielsen:

Behold noget mere af Aminos store linkjuice: Sæt nofollowalle links i alle indlæg i Testeren, Giv mig feedback på mit website/webshop, Cafe og hyggeJeg søger et godt tilbud fra dig! og Jeg har et godt tilbud til dig!. Er der andre kategorier, som ikke er relevant for iværksættere, så giv dem samme behandling.

I øjeblikket drypper det ikke bare ud af Amino med ikke-iværksætterrelevant linkjuice. Det fosser simpelthen ud. Skype-Smile

Hej John,

Du skal vist lige læse op på http://www.mattcutts.com/blog/pagerank-sculpting/.

Især:

"So what happens when you have a page with “ten PageRank points” and ten outgoing links, and five of those links are nofollowed? Let’s leave aside the decay factor to focus on the core part of the question. Originally, the five links without nofollow would have flowed two points of PageRank each (in essence, the nofollowed links didn’t count toward the denominator when dividing PageRank by the outdegree of the page). More than a year ago, Google changed how the PageRank flows so that the five links without nofollow would flow one point of PageRank each."

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Martin Thorborg:

Vi har sikkert glemt et eller andet teknisk, eller fokuseret på forkerte ord etc. og det skal vi have rådet bod på.

Det, jeg oplever på Amino, som jeg faktisk ikke oplever andre steder, er en ofte MEGET langsom indlæsning af siderne - hvilket må skræmme evt. nye brugere væk, som endnu ikke har fået oplevelsen af, at Amino er en rigtig god ressource (og ventetiden værd).

Dernæst vil det gøre brugeroplevelsen bedre, hvis der blev indført et intenst fokus på de fejl, man som eksisterende bruger oplever. Jeg oplever desværre alt for mange tekniske fejl og mangler forskellige steder (fejl i editorerne i debatten og Buzz, for ikke at nævne den klassiske Amino-fejl: "Ups, der opstod en fejl" - de to førstnævnte oplever jeg fra tid til anden, mens jeg i editoren på Buzz slet ikke har adgang til linkfunktionen eller mulighed for at benytte linjeskift i kommentarerne).

Jeg er klar over, at I tester for fejl i forbindelse med introduktion af nye features, men oplever desværre fejlretningen som hullet og stormasket - en kraftig reducering af de fejl vil gøre Amino bedre for alle (også nye, endnu ikke oprettede brugere).

SEO handler jo også om usability :o)

Jeg oplever det samme, og det var også derfor jeg i sin tid skrev et indlæg om det, og besvarede Thorborgs indlæg om det samme, men det er lang tid siden og det er minimalt hvad der er sket af ændringer i forhold til hastigheden, så det bliver næppe til meget mere end det. Men ja jeg oplever også stadig at det går noget langsomt til tider, og det bør man gøre noget ved både af hensyn til SEO men især af hensyn til de brugere som besøger siden.

Vil lige se nærmere på hvad der ellers kan blive gjort på Amino i forhold til online synlighed.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 11 (101 indlæg)