Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på iiphone.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

For et par uger siden ønskede jeg feedback på siden www.iiphone.dk

Jeg tog det meste af kritikken til mig og fejlene er rettet.

Vi ønsker derfor IGEN ny feedback på siden med henblik på yderligere forbedringer.

 

Vi har problemer med lav pagerank (2/10) lav tilstrømning af personer fra google

 

Jan J

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke set den anden tråd du har lavet, så kan ikke garantere at det jeg kommer med, ikke er noget du har lavet, grundet feedback i den anden tråd.

Home, om, login, forum - > Jeg synes det ser lidt dumt ud, at de er over dit logo, når resten af dine bokse er under. Jeg synes du skal lave dem på en anden måde, eksempelvis som en lille ting, som her på Amino, med "feedback" i den grønne boks.

Når jeg står på "Home", står der en masse tekst om dine indlæg, hvilket er meget fint. Men der står ikke noget om, hvilke kategori indlægget ligger i. Men hvis jeg så går ind på "anmeldelser", så står der "Kategori - Anmeldelser", prøv at få det rettet også :)

På "Home" synes jeg at dine billeder til indlæggene, skal have samme størrelse.

Jeg synes også at dine knapper , facebook, twitter, google+ os.v skal være lidt større.

.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik aldrig svar tilbage om du ville have det logo jeg lavede? :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes, det er en flot hjemmeside.

En ting, jeg faldt over på Om-siden: "Vi arbejder seriøst med emnet og ligger en stor ære i at levere friskt og brugbart " - ret ligger til lægger! Jeg tror også, at friskt bare skal skrives frisk.

"Siden eksistere på baggrund af indtægter fra reklamer mm. samt en stor mængde frivilligt arbejde." - ret eksistere til eksisterer. Jeg ville nok ændre sætningen til "Siden drives med hjælp fra reklameindtægter m.m. samt en stor mængde frivilligt arbejde."

"Vi modtager meget gerne feedback fra vores brugere og vi sætter enormt stor pris på seriøs kritik. Du skal være meget velkommen til at skrive til os, hvis du har ideér til, hvordan vi kunne forbedre siden". Denne sætning ville jeg ændre til "Vi modtager meget gerne feedback fra vores brugere og sætter stor pris på seriøs kritik. Du er meget velkommen til at sende os forslag til, hvordan vi kan forbedre siden".

Det er godt, at I har fotos af jer selv med navn og telefon. Det gør siden mere troværdig.

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AB

Sorry for manglende svar, var sikker på jeg havde skrevet.

Jeg fik flere bud og valgte det vi har nu :D mange tak for dit bud..

Jan J

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Uggerby Jørgensen:

Hej AB

Sorry for manglende svar, var sikker på jeg havde skrevet.

Jeg fik flere bud og valgte det vi har nu :D mange tak for dit bud..

Jan J

Det er så helt iorden :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 okay pæn side , den mangler dog viden så alle kan forstå .

nogle af artikler kræver alt for meget viden for at få en mening af dem hvad betyder = iOS 5 = panorama indstilling i kameraet på iPhone 4 ? hvad betyder det , man skal godt nok være en der kender ord for at forstå alt på din side

hvis skal bruge alle disse "fremmed ord " og alle skal forstå siden lav artikler længere kombiner med en iphone ordbog , dette giver flere ting mere i søgemaskiner som du savner flere vil linke til siden , da du forklare godt på siden

dette med ordbog har amino.dk lavet som wiki siden jeg ser der er muligheder i siden vis der forklares bedre på sden

lige er flere artikler alt for korte , det skal forbedres og vis der kommer mere indhold skal du nok også se trafikken stige

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøvede lige at kontakte jer via jeres info@iiphone.dk mail, ang. Annoncering. På både min private mail samt firma mail kunne jeg ikke sende jer en mail? Fik en fejl da jeg prøvede at sende fra privat samt firma. 

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Nyborg
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Umiddelbart er siden helt fint!
Dog er der en ting der driller mine øjne. Og det er TEKSTEN / OPSÆTNINGEN af teksten på specielt forsiden.

Den kører ud og ind. Der er ingen "faste rammer". Hvilket giver ro til øjnene.
Det kunne være at du skulle arbejde lidt med det?

Med venlig hilsen

Ken lynggaard

Fra Otterup
Tilmeldt 16. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.Gladfordyr.dk Hund, Kat, Fugl, Hest og Fisk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)