|
Hej Kenneth
Hvis du ændrer titlen til noget sigende vil jeg overveje det.
|
Hej Kenneth Hvis du ændrer titlen til noget sigende vil jeg overveje det. |
|
Hmm.. Ja det kunne jo nok hjælpe lidt hvis vi fik af vide hvilken hjemmeside det drejer sig om ![]() Venlig hilsen Ania |
Hej hvad mender du jeg er ikke lige med Titlen hedder "Hjælp mig". Der kommer hundredevis af tråde herinde som alle handler om folk der har brug for hjælp, nogle interessante, andre ikke. Mange vil sikkert som jeg undlade at læse eller svare på indlæg der ikke har en sigende titel. Derfor, hvis du virkeligt ønsker hjælp, så skriv en titel der fortæller HVAD du ønsker hjælp med. Ellers kan det være at den der lige sidder med 100.000 kr svaret på dit spørgsmål blot hopper videre til næste tråd. |
![]() |
Hej Sennid rød og blå siger det noget den farve med at det er vamt og det jeg skal have vilkommen til med på et banner og hvad med cool price |
har lært noget om farver :) der er 4 går lige på kunderne ;) Blå betyder Honest=Ærlig Rød betyder Passion=Lidenskab hvilket giver dem lidt at købe mere. Gul betyder Trust=Tillid hvilket ligesom får dem til at slappe af.. Grøn betyder Penge det er bare det psykologiske i det :) Dennis Pedersen |
Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -