Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drukner i at pakke

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have outsource lager og forsendelser, vi er ved at drukne. Forventer i 2011 at sende 4500 forsendelse som svinger fra maxi brev til 5-10 kg. forsendelse, i det vi udvikler læringstæpper og de største er 2 x 2 meter og vejer 7 kg.

Vi forventer at udvide og starte op i Skandinavien og derefter øvrige lande med levering, så det skal kunne håndteres ligeledes.

Vi har i øjeblikket knap 650 varenumre, men forventer at indtage 500 mere i 2011. Som en opstart estimeres at 50 kvm vil være en start til lager.

Er det en fordel at ligger lager og forsendelse i Tyskland, såfremt hvad er fordelene?

Skriv meget gerne hvis du kan hjælpe.

Dbh Trille

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil sælge til Norge, Sverige, Finland osv, så kig mod nord.

Vi sender fra Sverige og har stadig dag-til-dag levering.

Vi bruger KRLogistik. Dem er vi meget glade for. Vi sender primært til Danmark og Sverige.
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig Big Smile og har sendt en PBér

 

Med venlig hilsen

Michael

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trille,

Måske vi kunne finde ud af noget, da jeg gerne vil skrive min eksamensopgave omkring logistikoptimering/outsourcing. Skulle det alligevel ikke være interessant i opgaveøjemed, så vil jeg gerne forsøge at hjælpe efter bedste evne.

Send mig en mail, så finder vi ud af noget :-)

Jacob@bbmassage.dk

Alt godt
Jacob 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trille.

Spændende med udvilking og udvidelse af sortiment og salg til andre lande udover Danmark :)

Vi vil godt kunne håndtere jeres lager/forsendelse til Danmark og Sverige (og andre lande)

Vi holder til i Kastrup hvorfra vi bl.a. kan tilbyde:

Fast pris på forsendelse i Danmark uanset vægt mellem 0-35kg

Fast pris på forsendelse til Sverige uanset vægt mellem 0-30kg

Lagerplads fra 55,00 kr. + moms pr. palleplads pr. måned.

Du er meget velkommen til at ringe/skrive for flere informationer eller for en snak om mulighederne.

Kontaktinfo står her nedenfor.

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Brandt:

Hej Trille.


Spændende med udvilking og udvidelse af sortiment og salg til andre lande udover Danmark :)


Vi vil godt kunne håndtere jeres lager/forsendelse til Danmark og Sverige (og andre lande)


Vi holder til i Kastrup hvorfra vi bl.a. kan tilbyde:


Fast pris på forsendelse i Danmark uanset vægt mellem 0-35kg


Fast pris på forsendelse til Sverige uanset vægt mellem 0-30kg


Lagerplads fra 55,00 kr. + moms pr. palleplads pr. måned.


Du er meget velkommen til at ringe/skrive for flere informationer eller for en snak om mulighederne.


Kontaktinfo står her nedenfor.


Mvh,


Martin.




Martin kan anbefales :-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Trille:
Er det en fordel at ligger lager og forsendelse i Tyskland, såfremt hvad er fordelene?

For at du på lovlig vis skal kunne have varelager i Tyskland vil det kræve at du biver momsregistreret i Tyskland.  Så den løsning er ikke ikke lovlig selvom mange herinde tror det.

 

Mvh

Ravn

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trille

Mange flytter til tyskland, men som nævnt tidligere i debatten kræver det en hel del at etablere dernede, omvendt har de en lidt billigere produktion... Derudover er der selvfølgelig nærhedspricpper, og forståelse at overveje.

Jeg arbejder selv i et dansk logistik firma, som har setup osv. klar til netop det du søger.

Vi sender ugentligt mellem 800-4000 pakker fra vores E-shop lager i Horsens. Da vi sender en del har vi selvfølgelig rigtigt gode rater, og ofte oplever vi at vores kunder har en meget begrænset, hvis overhovedet en merudgift ved at udlicitere deres lager. 

Vil du høre mere så skriv mig en PB, eller mail til runek@bsl.dk

Mvh Rune Krogh

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trille,

 

CS Logistics driver et lagerhotel med pick and pack og attraktive distributionspriser i Hvidovre.

Jeg vil meget gerne have lov til at byde ind på opgaven - Venligst send en e-mail, hvor du definerer dine krav - Forsikrer du godset, foretrukket transportør, hvilket system arbejder I med osv.

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)