Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Julegaven til din mormor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Alle i unge og smarte iværksættere kan nok ikke huske det, men før Vild med Dans, Amalies Verden og Kongerne af Marielyst var der et TV program, som samlede hele Danmark foran skærmen hver uge.

Fra 1980 til 1985 tryllebandt programmet "Dus med Dyrene" unge og gamle hver eneste uge. Værten Poul Thomsen havde alle seerne i sin hule hånd igennem 6 år med programmet.

Her forleden udkom Poul Thomsens bog "Mit Hundeliv", som indeholder en masse fortællinger om hans liv med hunde. Når man læser dem, kan man næsten høre hans karakteristiske varme og dybe stemme. Bogen har forord af Lise Nørgaard, som er en af Poul Thomsens bedste venner.

Vi har sikret os en god portion af bøgerne, som vi tror bliver en af årets boggaver her til jul.

De første 20 bøger er signeret af Poul Thomsen selv. Køb "Mit Hundeliv" til din mor, far, mormor, morfar eller bare et andet hundemenneske, som fortjener en god boggave under træet.

Mvh. Søren, www.MyPets.dk

Ps. Jeg kan selv huske en speciel episode af Dus med Dyrene, hvor Poul Thomsen i ren Indiana Jones stil lod sig stikke af en arrig hveps, for at vise publikum hvordan man kunne lindre smerten efter hvepsestik med en sukkerknald. Det var noget af det sejeste jeg nogensinde havde set. Jeg var 10 år gammel da jeg fik en nyt idol.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

Den bog er vidst et must for alle hundeejere. Den mand har desuden verdens mest behagelige stemme. 

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 21:59

Jeg har fået lov at smug-lure i bogen og kan godt anbefale den, hvis man har en svaghed for de firbende Yes - også selv om man måske ikke helt har nået mormor-alderen endnu Wink 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)