Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nå et bredere publikum med din Webshop!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige dele vores salgspræsentation med jer herinde på Amino, som ikke allerede har fået set den i forbindelse med annoncering på Partner-Ads eller lignende. Det er ganske enkelt en unik mulighed for at få øget kendskab såvel som flere salg

Youmeshopping - Præsentation

Hvis i har nogle spørgsmål eller er interesserede i at få jeres Webshop bredere kendt blandt danskerne, så fortie ej, men send en mail til; 

Martin@Youmeshopping.dk eller Bjarke@Youmeshopping.dk . 

Hav en herlig Fredag allesammen Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:57

Husk og bliv i dk det var jo det som lukkede en af de gamle løsninger. marked var der jo de gik bare i gang med for mange lande på en gang og så gik det galt.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 13:03

Tak for rådet, men i modsætning til nævnte eksempel, så drives Youmeshopping ikke som en virksomhed, men som en non-profit forening, dette gør også at der er andre forpligtelser som gør at man ikke helt kan sammenligne de to tilfælde :-) 

- Men vi er selvfølgelig opmærksomme på det, og har heller ingen planer om at blive internationale pt Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)