Joomla 1.5.x Templates med mulighed for top banner
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Fik lagt indlægget forkerte i første omgang, så nu håber jeg den er lagt det rigtige sted.
Nogen som kan linke til gratis templates med mulighed for banner i toppen, ovenover hovedmenuen.
Håber der er nogle der kan hjælpe. :)
Svar
Fra Skibby
Tilmeldt 25. Nov 11
Et rigtig godt program til selv at lave templates (meget simpelt. Uanset kendskab) er artisteer
Det koster lidt. Men du kan jo prøve en demo.
Det er meget lækkert at man på den måde kan styre alle dele af sin template i et let grafisk program som spytter det ud du ser.
Men ellers er det vel, i de fleste færdige templates, bare at skifte banner.jpg eller png eller noget ud med dit eget?
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
25-11-2011 kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Du kunne også foretrække et simpelt plugin??..
Tryk her
Jeg vil klart anbefale de extensions som allerede er på joomlas officielle hjemmeside .
Svar
Tilmeldt 15. Aug 11
Bull
Fra
Bull
Skrevet
25-11-2011 kl. 15:58
Svar
Linket jeg sendte virker ikke
prøv dette
http://extensions.joomla .org/extensions/ads-a-affiliates/banner-management/11062
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Et rigtig godt program til selv at lave templates (meget simpelt. Uanset kendskab) er artisteer
Det koster lidt. Men du kan jo prøve en demo.
Det er meget lækkert at man på den måde kan styre alle dele af sin template i et let grafisk program som spytter det ud du ser.
Men ellers er det vel, i de fleste færdige templates, bare at skifte banner.jpg eller png eller noget ud med dit eget?
Har leget lidt med det, dog er det desværre ikke muligt at importere et eksisterende template :(
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Linket jeg sendte virker ikke
prøv dette
http://extensions.joomla.org/extensions/ads-a-affiliates/banner-management/11062
Tak :)
Vil prøve det. Dog var meningen at jeg ville flytte hovedmenuen som ligger i toppen, lidt ned og derved gøre plads til et banner i toppen ovenover hovedmenuen, hvis du kan følge mig :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Hagbart
Skrevet
26-11-2011 kl. 06:51
Svar
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Ellers søg på free joomla template, så kommer der en del op.
Har set de første 200 templates igennem :) Grunden til at jeg oprettede indlægget, var at der måske var én som lige vidste hvor man kunne finde sådanne templates henne :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Hagbart
Skrevet
26-11-2011 kl. 21:23
Svar
Jeg har fundet 2 templates hvor du kan have en banner i toppen, det ene er på min hjemmeside www.mediaplace.dk og det andet er på www.vagtselskaber.info
Der er massere med topbanner placeringer da dette er meget populært ;-)
Svar
Fra Hammel
Tilmeldt 26. Oct 11
Der er massere med topbanner placeringer da dette er meget populært ;-)
Tak. :) Har nu langt om længe fået opdateret til joomla 1.7.3 fra 1.5.x, så har sat det meste af dagen og ledt efter nogle forskellige templates til 1.7, og har endelig fundet nogen som tiltaler mig :)
Svar