selve siden behøver ikke koste en krig - det afhænger lidt af, hvad dine behov er. Men der er en del arbejde i et online magasin - det skal jo opdateres løbende for at forblive interessant for læserne.
Der er ingen grund til at få det lavet fra bunden af, prøv at google "publisher script" så vil du finde mange muligheder. Se om du kan finde et der kan det du ønsker af det.
F.eks. fandt jeg nogle forskellige udgaver til 50-100$ her:
Jamen det afhænger jo af, hvad du har brug for - på mine nyhedssider har jeg brug for så mange annoncepladser i bestemte mål, at jeg er nødt til at få siden skræddersyet - men kan du klare dig med en standard wordpress er det jo langt billigere
Jamen det afhænger jo af, hvad du har brug for - på mine nyhedssider har jeg brug for så mange annoncepladser i bestemte mål, at jeg er nødt til at få siden skræddersyet - men kan du klare dig med en standard wordpress er det jo langt billigere
Tak igen.
Nu ikke for at lyde dum, men et online magasin og noget i wordpress - er vel ikke det samme eller hvordan?
Når jeg mener magasin, mener jeg ligesom et ugeblad som allt for damer, eller bobedre bare ikke fysike men online.