Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Tjen penge på nettet"

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Uha det kræver virkelig man sidder ned og bruger tid på at søge på nette. Folk som køber hjemmesider går meget efter at hjemmeside er PR,backlink,stabil traffic og utrolig gerne have tjent penge på siden.. google A

Fra nordjylland
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

hejsa. nu ved jeg godt at det her er en gammel tråd men jeg vælger at svare alligevel

jeg tror ikke du har ledt længe nok (no offence) - men det hele handler om at blive ved ét program,

[Affiliatelink fjernet af moderator] det her program er det bedste jeg har fundet, ikke at det er hurtigt (overhovedet ikke) man skal være villig til at lægge arbejde i det osse :-)

men grunden til at det her er så godt, det er fordi at man har en "mentor" og et helt team der giver assitance lige når man står og mangler det :-) og så er der en "checkliste" så man ved lige nøjagtig hvad man skal gøre.

jeg håber at du får noget ud af det :-)

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :


 bruge 10 min på denne video her..   [Link fjernet af moderator]   ville du kunne se det.. man laver ikk penge først dag .. men vis man sætter sig liget ind i det kan du lave god penge på det.. jeg lave godt på derfor skal i da se det om det noget for jer
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)