Jeg sidder her på mit kontor og ringer lidt rundt til firmaer, og tilbyder dem løsning omkring vikarer osv.
Men synes bare opkald fanger dem bare ikke, og jeg kan ikke sende mail, inden jeg har deres tilladelse.
Og ellers søger jeg på jobindex for at finde nogen som søger medarbejder, men de svare heller ikke, selvom det er til deres hjælp at jeg kontakter dem :/
Jeg sidder her på mit kontor og ringer lidt rundt til firmaer, og tilbyder dem løsning omkring vikarer osv.
Men synes bare opkald fanger dem bare ikke, og jeg kan ikke sende mail, inden jeg har deres tilladelse.
Og ellers søger jeg på jobindex for at finde nogen som søger medarbejder, men de svare heller ikke, selvom det er til deres hjælp at jeg kontakter dem :/
Hvilke andre metoder er der?
Tak på forhånd
Du kunne starte med at skrive dit navn, firmanavn hjemmeside adresse, det kunne jo være der var nogen herinde der var interesseret ;)
Det er et vikar bureau, som kan tilbyde medarbejder indenfor alle brancher, fordi vi har et samarbejde med et kursus og kompetence center, som sikre vi kan fremskaffe den nødvendige arbejdskraft.
Og for at sikre at vikaren er den kvalificeret, og den rigtige til jobbet gennemgår de et interview hvori de bliver testet punkt til punkt :)
Det har jeg gjort et par gange, men så bliver indlægget slettet af amino, og så modtager jeg en mail hvori der står jeg ikke må give andre amino bruger et tilbud :)
Husk giv den alt hvad du kan i din iværksættere passion
viden er afgørende i at vælge korrekt hjælp tit og lave noget selv på siden god ide at læse søge ord optimering bøgerne af Thomas rosenstand http://www.seo-lex.dk Mikkel Demib http://seo.demib.dk/ begge 2 er lige gode på hver sin måde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Problemet er lige nu at private virksomheder der ikke er i de brancher som regeringen vil støtte (grønne investeringer og byggebranchen) er rystende bange for hvad regeringens politik vil betyde. Den økonomiske usikkerhed er stor og det gør at dit produkt er i meget lille efterspørgsel.