Hej, jeg søger nogle partnere til en ny idé jeg går og har i tankerne. Idéen er webbaseret og fungerer som et community med en bestemt målgruppe - henvendt primært til Amerika. Jeg søger programmører, som kunne tænke sig at blive en del af projektet samt en partner, som har lyst til at prøve kræfter af med en ny idé, som efter vurderinger har mulighed for at blive til en stor succes, da man ville ramme plet i forhold til dette markeds udvikling. Sitet skal programmeres i PHP/JAVA - (Jquery bl.a.) - Hertil skal der bruges et databasesystem. Jeg beklager at jeg ikke kan fortælle mere om idéen, men hvis du har fået interesse for projektet, så skriv endelig til mig :) Mange hilsner Justin |
Søger partnere til ny idé.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hej Du må meget gerne sende mig en mail til cf@cfmedia.dk Jeg har interesse i at blive partner, samt kan jeg hjælpe med udviklingen. Mvh. |
jQuery er lavet i JavaScript ikke JAVA - så sikkert en god ide at få et par mere prof programmører om bord
|
Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)